plopsa indoor hasselt of de efteling

Discussie in 'De lounge' gestart door mona23, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

We willen morgen een dagje uit met ons zoontje van 20 maanden.
    We twijfelen tussen plosa indoor in Hasselt of de Efteling. Wat is leuker?
    En hebben ze in Belgie nu ook vakantie? Want dan is het in plopsaland denk ik wel heel druk.. Hier heeft alleen het zuiden vakantie, en die vieren toch carnaval.

2. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Ik ben met mijn werk naar plopsa indoor geweest, maar ik denk niet dat het geschikt is voor een kindje van 20 maanden. zelf zou ik dan voor de efteling kiezen.

3. mona23

mona23 Niet meer actief

voor welke leeftijd denk je dan? Mij lijkt het wel leuk, er is plop, bumba. DIt vindt hij erg leuk

4. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Geen idee waar je het beste heen kunt gaan maar lang niet iedereen in het zuiden viert carnaval hoor.

5. mona23

mona23 Niet meer actief

dat weet ik, haha. Daarom gaan wij ook een dagje uit

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb eens gekeken op de site van Plopsa en op basis daarvan heb ik besloten om voorlopig daar niet naartoe te gaan. De oudste is bij ons nog geen 1 meter groot en zij zou al bijna nergens in kunnen. Dan ga ik liever met ze naar de Efteling.

7. mona23

mona23 Niet meer actief

zo goed had ik nog niet eens gekeken, dankjewel voor je info sjorsje.
    Dan wordt het denk ik de efteling

8. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij zijn met onze dochter naar plopsa in coo geweest toen ze nog geen 2 was. Ze is nergens in geweest maar vond het wel super leuk om alle figuren te zien en daar rond te wandelen.

Wat wel stom was, we hadden toen gewoon netjes entree betaald, waren we daar in het park kwamen we erachter dat je ook gratis naar binnen kan en dat je daar alleen entree hoeft te betalen als je overal in wil, je kon ook losse munten kopen als je ergens in wilde maar dat hoefde niet als je entree had betaald.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    In België is het nu ook vakantie.

Plopsa indoor is heel erg leuk. Ben er al verschillende keren met m'n werk geweest. En als m'n zoontje iets groter is, ga ik ook met hem. De bumba-show is geweldig! En onder begeleiding mogen de kindjes wel in attracties..

Maar zie dat je al gekozen hebt ;) Veel plezier in de Efteling!

10. Rono

Rono Niet meer actief

Efteling is nu heel rustig! Konden gister gewoon blijven zitten in de droomvlucht haha

11. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Efteling!! Echt zó mooi en leuk!

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

#12 Tulp21, 7 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2011
    Hoe groot is jou zoontje? Wij zijn toevallig gisteren naar Plopsaland Hasselt geweest. waren ook aan twijfelen tussen de Efteling en Plopsaland. Uiteindelijk de laatste (vanwege afstand) omdat ik het al behoorlijk zwaar heb met de zwangerschap maar moet zeggen het was echt een hele leuke dag! En er is echt wel genoeg te doen voor de aller kleinste. Ik heb dit in begin ook gedacht vandaar dat wij nu pas zijn geweest maar als ik dit eerder had geweten was ik veel eerder gegaan ;) Beide zijn trouwens wel leuk haha. In ieder geval veel plezier :D

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Wij zijn in december naar Plopsa Indoor in Coevorden geweest. Ook mijn dochter van (toen) 14 maanden heeft enorm genoten!! Ik vind het ook voor die kleintjes een echte aanrader!

14. mona23

mona23 Niet meer actief

hij is denk ik zo rond de 85 cm.

Deel Deze Pagina