Gerookte zalm en brie is mijn favoriet! Mijn dochter vindt tosti geitenkaas met honing lekker (soms doe ik er nog kleine stukjes walnoot tussen. En verder de meer standaard: - kaas met salami - kaas, ham en ananas - kaas, pesto, tomaat - etc.
Ga er vanuit dat het al genoemd is maar even geen zin om alles terug te lezen Nutella banaan Nutella aardbei Kaas salami Tostiquick met kaas Tostiquick met ham en kaas Tostiquick met salami en kaas Shoarma Tomaat mozzarella en Italiaanse kruiden
Mijn favoriet is toch echt heel saai brie, kaas en ham, als ik zin heb ook nog tomaat en wat ui. (Vriesdroogde is wel zo handig) De zoete varianten toch ook maar eens proberen.
Klinkt goed allemaal! Alleen de zoete varianten weet ik nog net zo niet. Maar kan t altijd proberen. Kwam er nog 1tegen: Beetje creme fraische Zalm Bieslook Peper/zout
Wow, wat een varianten komen hier voorbij haha. Kom hier nooit verder als kaas/ham/ananas en pesto/mozzarella/tomaat. Alhoewel met Cheddar ook superlekker is, maar als je niet oppast verbrand je je als een malle.
Haha, ik ga nu voor mezelf een panini banaan-pure hagelslag maken en voor mijn dochter een tosti banaan-pindakaas. Ben benieuwd Zelf vind ik ook heel simpel kaas-roquefort (of een andere schimmelkaas, maar ik ben dol op roquefort) erg lekker. Beetje zuinig met de schimmelkaas doen als het een sterke is, want anders overheerst die te erg.
Met kaas, augurk, ui en tonijn. Heel langzaam bakken in de pan, niet in een tosti apparaat. Zó lekker!!