Oooo dit topic is niet goed voor mij Ben dol op tostis! Favoriet: geitenkaas honing walnoot Kaas jam Kaas en dan lekker dippen in ketchup natuurlijk! Tonijn, kaas, ui, beetje mayo en spinazie, zo lekker!
Ham, kaas Ham, kaas, tomaat Ham, kaas, appel, kaneel Ham, kaas, banaan De ham vervang ik ook weleens door salami of kipfilet En overal kan natuurlijk lekker ketchup tussen
Ben ik dan echt de enige die ketchup heel vies vind en in plaats daarvan dus altijd curry eet? Mijn tosti's zijn niet af zonder curry Om precies te zijn maak ik geeneens een tosti als ik geen curry op mijn kaas kan smeren haha
Oh curry is idd ook lekker. Ketchup lust ik ook, dus ik wissel wel af. Of ik smeer er na het bakken nog wat sambal op.
Mmm ik krijg trek Pindakaas, salami. Oude kaas, advocado, tomaat en nog meer oude kaas, met ham of salami. Gekookte worst met curry erin. Oude kaas, tonijn. Kaas, appel of ananas. Kaas, Italiaanse kruiden en mosterd. Witte chocolade pasta. Kaas, ei. Bij voorkeur op donkerbruin pit brood. 
Ik vergeet er nog 1, een tosti ham/kaas en dan zodra die klaar is (kip)ragout er overheen, zo lekker..
Ja shoarma bakken en dan doe ik het op een broodje met knoflooksaus en kaas en dan nog een broodje erop en in de grill