Ik bedenk me deze ook nog Kaas, ham en mosterd En voor het dippen van een "gewone" tosti gebruik ik joppiesaus uit die gele fles. Jammie!!
Jeetje, ik lees hier allemaal dingen die ik nooit bedacht zou hebben haha! Hier altijd heel standaard; Ham en kaas...
Iiieeeuuuwwww wordt al misselijk als ik sommige combi's lees Hier gewoon ham/kaas of kaas met tomatenketchup
Wat warm wel lekker is (niet op een tosti denk ik) is kipkerrie salade. Afbak pistoletje besmeren met sambal, daar kipkerrie salade op (zonder fruit), plakjes tomaat, kaas en dan het kapje erop en in de oven.
Gooi jij al je gebakken, gebraden en gekookte vlees na bereiden weg dan? Je begint toch bijna altijd met rauw vlees?
Ik ben gek op vlammetjes tosties alleen koop ze in de winkel iemand nog een lekker recept dat bijna het zelfde smaakt als de vlam tostie uit de winkel
Hier ook bijna altijd Kaas en Sucuk (turkse knoflookworst) Hmm heerlijk Ook erg lekker met pannekoeken stroop (de originele van Gilse ) maar wel zonder boter op het brood Of nutella chocopasta
leuk om te lezen dat hier ook mensen van de combi kaas choxopasta houden als ik het doe kijken mensen me vol afschuw aan Hier : kaas mozzerella en kruiden kaas heerlijk Kaas annanas pesto kaas ananas
Ohh haha, als je mij bedoelt ik lust het niet met kaas hoor. Ik dacht dat ze bedoelde geroosterd brood met dingen erop als ik die combi's lees dan lijkt het me niet lekker ik hou het altijd stamdaard bij kaas/worst tosti's