Hoi Allemaal, Mijn dochtertje is bijna 1. Mijn vriend en ik zouden uiteindelijk graag 2 kindjes willen, maar we hadden geen haast verder, we genieten met volle teugen van ons meisje. Bovendien is mijn vriend nu werkloos en dat is in deze tijd best spannend (we hebben nog net buiten de crisis ons huis gekocht met een behoorlijke hypotheek). Kortom: wij zouden nog wel even wachten. Maar: in april word ik 35 en toen ik het 's nachts een paar keer warm had schrok ik ineens: ik zal toch niet vervroegd in de overgang zijn?? Niet reëel, ik heb verder geen klachten ofzo, maar ineens kwam wel de realisatie dichterbij dat ik bepaald geen 20 meer ben en dat dat nu wel echt kan gaan tellen. Toen kwam ook nog een vriendin met het nieuws over haar tweede zwangerschap, met de toevoeging dat ze niet meer wilden wachten ivm haar leeftijd. Toen was de onrust compleet...mijn vriend had onafhankelijk van mij hetzelfde. Dus: we willen voor een tweede gaan in 2014! Wie nog meer en kletst er mee? Ik was bij de eerste 33 en in ronde 5 was het raak. Ik ben benieuwd! Het is absoluut niet vanzelfsprekend dat het lukt en goed gaat, dat besef ik maar al te goed als de verhalen op dit forum lees...