Hoi Mijn man en ik zijn vrijdag naar de gyn geweest voor een eerste echo. Toen de gyn keek zag ze dat het vruchtje ongeveer 6 a 7 weken was. Ze zag (nog) geen hartje maar de gyn zei ook dat ik eigenlijk al bijna 11 weken moest zijn. Nou volgens mijn man en ik waren we pas 8 weken. Ik heb daar niks van gezegt omdat ik zo geschrokken was van het idee dat het niet goed is. Misschien reken ik verkeerd maar ik heb op 10 april een iui behandeling gehad en als ik dan reken zou ik vorige week 8 weken zijn geweest. Ik hoop dat de gyn het fout heeft gezien en dat het donderdag als we terug moeten toch nog goed is maar hoop er maar niet te veel op. Als jullie zo tellen hoeveel weken zou ik volgens jullie dan zijn>? Groetjes Joyce. Dit had ik gisteren geschreven op de forum miskraam. Nou had ik vanmorgen een beetje rose bloedverlies en nu is het weer gestopt. Wie weet hier antwoord op?
Ik reken vanaf twee weken voor de iui. Ik had op 18 maart mijn laatste menstruatie en op 10 april pas de iui en dan is ook je eisprong dus ik ben begonnen met rekenen twee weken voor de iui.
mischien heb je hier wat aan ik heb voor de laaste keer mijn ong dag op 6 april gehad en ik ben 7 weken en vier dagen zwanger. Gisteren heb ik mijn echo gehad en er was een heel klein puntje wat het hartje was. Dus mischien was het bij je nog niet te zien. Ik wens je veel succes. Groetjes Jessie33
Nou ik mag het hopen. Als ik de sites op internet over miskraam lees dan staat er bijna overal dat het bloeden met helderrood bloed begint. En dat je buikkrampen krijgt. Nou dat heb ik niet.. Maar wat zou dit lichtrose dan zijn? Ik word er erg onzeker van
Ik moet morgen om 8.40 uur bij de gyn zijn dus duim maar voor me dat het misschien toch nog goed is. Ben erg zenuwachtig
Hallo, Misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar lichtroze bloed duid weer op een innestelingsbloeding, maar je hebt al een echo gehad, het kan natuurlijk ook zo zijn dat het kleintje zo gedraaid lag dat je het hartje nog helemaal niet kon zien he? tjah ik weet het niet hoor, blijf in ieder geval positief en zal aan je denken, sorry als ik de verkeerde info heb gegeven.
Dat geeft niks hoor ik ben allang blij dat je reageert en dat ik weet dat jullie aan me denken. Alvast bedankt. Ik hoop dat je gelijk hebt.
om hier even op te rageren ... als zij 18 maart voor het laatst ongi was dat is 13 dagen voor jouw laatste ongi volgens mijn berekening moet je dn 2 weken er bij jouw optellen en dan zit ze al bijna aan de 10 weken.. zwangerschap, dan is er al echt wel ietrs te zien op de echo hoor want met 12 weken is het kindje van de buiten kant zo goed als af.. mijn enigste verklaring is dat je misschien ze haar eitje veel later hebt gekregen dan dat zij hadden gedacht.. en dat ze daarom pas 6-7 weken zwanger is.. liefs dionne
Nou ik heb een iui behandeling gehad en die was op 10 april en en als ik dan twee weken terug tel (omdat dan mijn eisprong was) dan kom ik uit op 28 maart. Dit keer was het dus een heel lange cyclus.
Ik loop nu continu naar het toilet maar er is niets meer te zien nu. Wat zou er allemaal spelen in dat lichaam van me. Ik word er helemaal gek en onzeker van. Waarom gaat niet gewoon alles zoals het moet gaan en kan je niet lekker genieten. Sorry maar moest even klagen.
Meid ik wens je heel veel succes maak je niet druk ik hoop dat alles goed gaat. Morgen lekker naar de gyn en Ik hoop dat alles perfect is en dat je lekker opgelucht raakt maak je niet te druk en niet te gek het kan gewoon zijn dat je nog 7 a8 weken zwanger bent ofzo en dat er niets te zien is... Laat het ons weten ok? En vergeet niet dat we allemaal aan je denken
Ik denk dat je arts rekent vanaf 18 maart. Ook al was je IUI op 10 april. Als ik reken vanaf 18 maart, zit je in de 11de week van je zwangerschap http://www.erishulp.nl/hoeverbenik.html vul daar 18 maart in. Ik gok dat de dokter zo heeft geteld. dan komt het wel uit.
Heel veel succes en sterkte, probeer positief te zijn! Want stress is helemaal niet goed voor je hè... Ik hoop écht dat alles goed is... sterkte -xxx-
Nee weet ik maar ja daar kun je ook niks aan doen he als je zo nerveus bent. Maar begint wel steeds erger te worden met de zenuwen. ik hou jullie op de hoogte en jullie horen me morgen. Bedankt voor alle reacties
Nou we zijn vanmorgen naar de gyn geweest en alles was nog hetzelfde als vorige week. Morgen word ik gecuriteerd. Bedankt voor alle reacties . Veel liefs joyce