Je zou denken dat je de derde keer alles wel weer en hebt, maar ik ben er nog nooit in geslaagd om de dagen na de bevalling een outfit te vinden waar ik me echt helemaal comfortabel in voel. Ik ben een Belgische, dus blijf normaal een paar dagen in het ziekenhuis waar je het grootste deel van de tijd in bed doorbrengt. Ik draag echter liever niet de hele dag een pyjama. Ik zoek dus een soort huispak/trainingspak dat makkelijk zit bij een net-bevallen buik. Beetje makkelijk met borstvoeding en als het enigzins kan een beetje flatterend en niet spuuglelijk. En ook een beetje betaalbaar. Wie heeft de perfecte tip?
Haha ja maar dat heb ik dus niet (een trainingsbroek) dus ik zoek echt een leuke link om eentje aan te schaffen.
Ik droeg altijd home/lounge wear achtige zaken en wikkeljurken boven een legging. Beetje deze slag. Eens googlen op zalando naar lounge wear of huispak.
Deze besteld bij Asos, hopelijk bevalt het! Ik twijfelde of ik nog iets van zwangerschapskledij zou bestellen of niet, uiteindelijk niet gedaan en de broek een maatje groter dan normaal genomen.
Ik had na de bevalling direct een pyjama broek aan dagen erna een jegging broek leek net een spijkerbroek. Maar heb van alles aangehad in het ziekenhuis heb er totaal 6 weken gelegen en was erg blij met pyjama's en huispakken en legging met een tuniek.
Zwangerschapslegging van h&m met een lange trui/blouse erop? Eerlijk had ik voor 's nachts een zeeman pyama waarvan de trui knoopjes had voor borstvoeding, en overdag een simpele joggingbroek (Only) met voedingshemdjes (h&m) en vestjes (van voor de zwangerschap). Niet stylish, wel makkelijk. Want ik wilde vooral comfortabel bewegen en makkelijk bv kunnen geven.
Ik had deze keer precies hetzelfde. Vorige 2x in de zomer bevallen dus had toen meteen een hempje met kort broekje aan dat was makkelijk. Dit keer lang gezocht en uiteindelijk bij NA-KD geslaagd voor een lekker warm huispak & een heerlijk zwarte rib broek met een warme overslag trui erboven.