Hoi, Ik ben nu 35 weken zwanger en heb soms last van een snelle hartslag, rond de 110, dit heb ik al enige maanden, is hier iemand mee bekend?
Heb ik bij de eerste ook mijn hele zwangerschap last van gehad, soms dacht ik dat ie zou overslaan of zou stoppen. Ik voelde hem soms echt kloppen in mijn keel, heel snel. Maar ik had geen last van een hoge bloeddruk. Hoorde er gewoon bij zei mijn VK toenertijd.
ik heb er al last van vanaf het begin van mijn zwangerschap. mijn hartslag is ook hoger. ik voel ook mijn hartslag door mijn hele lichaam. ik heb dit ook gemeld aan de vk. die zei dat het altijd wat hoger ligt tijdens zwangerschap omdat je lichaam meer bloed moet rond pompen. mijn bloeddruk is altijd een beetje laag dus dat is geen probleem ze hebben het liever wat lager als hoger. als je het niet vertrouwd moet je gewoon even je vk bellen en dan zal zij jou wel vertellen hoe of wat... bij zorgen altijd ff bellen kan geen kwaad.
Ja, ik heb het vandaag in het ziekenhuis gevraagd, en het blijkt wel vaker voor te komen, omdat de vrouw meestal ademt vanuit de buik, maar als die zwaarder word, gaat het ademen vanuit de borst en die hartslag word dan hoger, zegt men. Maar bedankt voor de reactie s alvast!