Tot hoe laat bezorgd postnl pakketpost?

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Vervelend voor je, maar hopelijk is het wel een wijze les voor je. Als je iets besteld en je weet dat je het op een bepaalde dag nodig hebt, bestel het dan ruim van te voren!

2. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Vraagt TS hierom? Nee, ze heeft het gewoon besteld en vraagt hier tot wanneer postnl bezorgt. Is het dan nodig om het er nog even in te wrijven dat het misschien wat laat besteld is? Is toch helemaal niet leuk voor haar!

3. Purk

Purk Niet meer actief

Heemaal mee eens. Dat gebetweter altijd naar elkaar...brrrr

Hopelijk heeft ts haar pakje binnen

4. MHMW

MHMW Niet meer actief

Maar geef toe ze vraagt hier toch ook een beetje om? Ik lees net haar andere topic. Over de taart, één dag van te voren de taart bestellen voor de verjaardag van je kind? En dan verbaasd zijn dat je te laat bent. Ja sorry, dan vraag je erom. Ik vind het oprecht vervelend voor haar, maar zoiets moet je gewoon ruim van te voren doen.

5. Purk

Purk Niet meer actief

Niet iedereen is zo goed georganiseerd. Als iets mislukt is toch het laatste wat je wilt horen I told you so? Dat weet ze heus zelf ook wel. Waarom zouden wij haar willen opvoeden? Ze heeft meer aan antwoord op haar vraag

Dus nee hier vraagt ze niet om

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

je besteld het zelf toch echt op het laatste moment...... als je het gewoon ver van te voren besteld heb je ook dat gedoe niet... snap soms niet dat mensen zo lopen te piepen over de post. iedereen weet nu inmiddels toch wel dat TNT soms wat vertraging heeft

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

sorry ik val in herhaling zie ik.. had niet de rest van de posts gelezen

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Pfff
    Breek me de bek niet open over postnl. Ik vind ze walgelijk

Het kaartje is onderweg (ging wat fout)

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik wil haar zeer zeker niet opvoeden. Hopelijk is het een wijze les en ontvangt ze alsnog haar spullen optijd.

10. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Eens!! Ik word soms zo moe van de dames die alles beter weten.

Ik hoop dat TS het pakketje nu binnen heeft, zo vervelend als alles fout gaat!

11. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ooooow troelala ik hoop voor je dat ie nog komt!

Erg hè zoo in de zenuwen zitten. Ik moet zeggen dat post.nl hier een tijdje geleden ook pas om 21.15 aan de deur stond.
    Kaartje is onderweg!

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hoop dat je ondertussen aan de deur staat en je pakketje in ontvangst kan nemen

Maar dit soort dingen moet je gewoon niet op het laatste moment bestellen. Zit je alleen maar (onnodig) door in de stress!

13. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Na ja zeg, nu staat er dat eerste afleverpoging mislukt is.....er volgt een 2e afleverpoging. Nou ben benieuwd dan waar, want hier is nog steeds niemand aan de deur geweest!

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Jajaaa das gewoon kolder!
    Waarschijnlijk is ie gewoon naar huis gegaan...(hoop het niet voor je) :)

15. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Dan ben ik bang dat je je pakketje vandaag niet meer krijgt....
    Denk dat de volgende afleverpoging morgen zal zijn!

16. Heb ik precies hetzelfde gehad met mn zoontjes verjaardag! Ook nooit iemand geweest,tweede leverpoging was echt pas 2 dagen later..

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bij ons stonden ze eens om 21.30 voor de deur...
    Was in de zomer en nog vrij licht dus deed nog open maar nu zou ik niet meer open doen in de winter als ik alleen ben

18. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Bellen helpt ook niet, ze zitten er tot 8uur. Ik ben er wel klaar mee, er is hier niemand aan de deur geweest, dus waar ze die verzinsel weg halen van 1e poging mislukt mag joost weten! ik verzin wel wat anders om met de traktatie te doen. Heb hier al 2 slingers hangen, haal morgen de andere slinger wel bij me zusje weg.......En haar cadeautje (wat overigens niet HET cadeau is) komt dan wel later en anders is ie voor 5dec erbij....Gelukkig heb ik DE cadeautjes wel al heeeel lang binnen, de traktatie zelf ook, alleen waar het in zou dus niet, maar goed daar verzinnen we nu wel even wat anders op......

En dan zien we wel of het morgen binnen komt. Bel morgenochtend iniedergeval meteen om 8uur.

19. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Die komt niet meer vandaag:(

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier niet na 18u iig.

Maar ik zou het voortaan toch echt eerder bestellen.. Ik ben meer van het vooruit plannen (ik ben nu al bezig voor z'n verjaardag 2-1 as..)
    Ik heb echt rust als ik weet dat 'het in huis is' last minute is altijd stress..

Deel Deze Pagina