Tot hoe laat bezorgd postnl pakketpost?

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Lekker is dat! Na ja als t nu niet meer komt, maakt het me ook niet meer zoveel uit waneer het binnen komt. De tractatie spullen heb ik dan toch niet meer nodig....de slinger kan ik dan nog gebruiken voor de jongens over 2 weken, en haar cadeautje kan ik ook voor sint gebruiken.....Baal er van vanwege de tractatie die ik zou maken, maar goed. Sh*t happens!

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Zou daar wel even een klacht achteraan gooien dat er een aflever poging schijnt geweest te zijn maar dat je de hele dag thuis was en niemand gezien hebt.

3. Troelala21

Ik had alles al lang binnen (buitenom de taart dan), alleen de traktatie dingen moest ik nog even op wachten en die had ik dus nu ook echt nodig, maar goed daar gaan we wel wat anders op verzinnen. De slinger en cadeautje zijn extra, er hangen hier slingers, maar deze vond ik ook erg leuk voor erbij. En het cadeautje was ook een extraatje....Voor de jongens heb ik alles ook al lang binnen (december jarig). De taart ja dat is een domme actie geweest misschien, maar goed als het alle jaren zo kan verwacht je niet dat het ineens anders is....Maar ja lesje geleerd voortaan die ook ver vantevoren maar bestellen!

4. Troelala21

Oh dat doe ik morgen ook zeker als ik ze bel. Ik ben de hele dag het huis niet uit geweest, ben zelf niet fit. Dus waar ze aan de deur zijn geweest, ik weet het niet. De deurbel doet het ook gewoon, dus daar ligt het ook niet aan....

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Meis het is jammer maar je kleine voelt zich echt niet minder jarig! Er zijn slingers,taart en cadeautjes.. Wat wil een kind nog meer?
    Volgende verjaardag beter..;)

6. June86

June86 Lid

19 jun 2012
    91
    0
    6
    Zeker raar, want ook al zijn ze bij je aan de deur geweest dan moeten ze een briefje achterlaten. Tenminste dat doen ze hier wel..
    Echt zo vervelend, en daar blijf je dus de hele dag om thuis.. Grrrr..!!

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hier altijd na 19 uur....

8. Troelala21

Nee dat weet ik, het is ook meer een gevoelskwestie. Ook omdat er helemaal geen familie komt alleen de opa en oma van beide kanten. Je wil ze toch een onvergeetelijke verjaardag geven, en probeerd alles zo goed mogelijk te doen. Als dat dan niet lukt dan baal je gewoon even flink....Maar goed we maken er morgen gewoon een mooi feestje van hoop ik (want ze kwam net al blaffend als een zeehond beneden en zei dat ze misselijk was), zou sneu zijn als ze ook nog eens ziek is op haar verjaardag!

9. Troelala21

Normaal krijgen wij ook een briefje maar ook dat ligt hier niet in de bus...Daarom snap ik er geen kluit van!

10. Purk

Purk Niet meer actief

Toch een mooie verjaardag gewenst troelala!

11. Troelala21

Dank je wel! :)

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Wat naar dat het niet bezorgd is...even advocaat van de duivel spelen...denk dat ze het zelf hebben afgemeld omdat het te laat werd ofzo. Vaak worden externe bedrijfjes ingehuurd om pakketjes te bezorgen. Helaas niets aan te doen, maar wel erg flauw. Klacht indienen zal niet helpen ben ik bang.

13. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Jammer dat het pakketje niet bezorgd is, en schandalig dat er staat dat de afleveringspoging mislukt is!!!
    Maar gelukkig geen man over boord!

Laten we hopen dat de post er morgen wel optijd is met bergen kaartjes voor je grote meid!
    Fijne verjaardag

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Fijne dag vandaag!

15. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Heb wel eens gebeld, ze kunnen dan melden of je pakket tussen de vracht zit en die dag nog komt, ze mogen hier tot 21.30 uur het pakket aanbieden.

16. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wel vervelend dat het pakket niet is gekomen.. Wel een hele fijne dag vandaag met je meisje. Laat de pret niet drukken ;).

17. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd met je dochter! Het is vandaag prachtig weer, hoop dat ze vandaag ook een prachtige dag heeft!

18. Troelala21

Bedankt voor jullie lieve felicitaties. Onze kleine meid hebben we lekker verwend. Ze ligt nu alleen ziek op bed, hopen dat ze snel weer beter word....het pakketje is overigens vanmiddag om 5uur bezorgd lekker laat, maar goed het is er...

19. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    gefeliciteerd met je meisje

20. Troelala21

Dank je wel!

Deel Deze Pagina