Ja, het duurt nog even maar toch. Bij het zien van de pepernoten en kerstversiering in de winkels (nu al?!) komt de gedachte toch weer op om vast aan de lijstjes te beginnen.. Aangezien ik nooit weet wat erop te zetten, begin ik hier en daar al wat dingetjes op te schrijven. Zeker nu we straks ook ons kleintje erbij hebben, vragen de (schoon)ouders ook naar een lijstje. Wij doen bij beide gezinnen een surprise met kerst á 30 en daarnaast vragen de (schoon)ouders ook nog een lijstje voor 'samen'. Wat zetten jullie zoal op je lijstjes?
gedurende het jaar schrijf ik altijd op wat ik graag wil hebben voor verjaardagen/sint, want tegen deze datum weet ik het nooit. Nu ben ik nog niet zo lang geleden jarig geweest, maar dit staat nog op mn lijstje een theebewaardoos, lekkere thee smaken, een kledingbon/tijdschriften/boekenbon, silicone bakvormen
Meestal vraag ik boeken, een bepaald merk douchegel of dagcreme (ik heb een gevoelige huid en kan niet alles hebben), tegoedbon voor een sauna, spulletjes voor in de keuken (lekkere olijfolie bijv., of een mooi kookboek). Soms vraag ik ook wel iets duurders, maar dan maak ik duidelijk dat ik het wel heel graag wil hebben maar dan van verschillende mensen (dat ze samen bijleggen voor iets, dus). Maar meestal hou ik het tussen de 10 en 30 euro, maar er staan ook kleinere dingetjes tussen, want niet iedereen heeft geld zat. Voor onze meid zijn we vooral duidelijk over de kenmerken van een eventueel kado. Liefst iets waarmee ze buiten kan spelen, zonder batterijen en geen makeup
Ahhh verlanglijstjes... 7x hier maar liefst en als je ze aan mijn sm geeft koopt ze alles wat erop staat... maar ik steek nog ff mn kop in het zand... volgende week is de oudste jarig en de 23e de jongste dus ik kijk eind oktober wel weer... zelf zet ik er meestal iets van een boek op en praktische dingen die ik nog nodig heb bijv nieuwe theedoeken, of iets voor in de keuken, nieuwe sloffen zoiets. Maar ja, sinterklaas is ook meer een kinderfeest en daar richten wij ons ook op. Met kerst doen we meestal niets.
7x maarliefst! Wow.. dacht dat ik er veel had met 4.. Hier vraag ik ook vooral de praktische dingen. Maar vaak haal ik die al in huis als ik het nodig heb haha! Ook hier een sm die je gewoonweg het hele lijstje geeft. Moest ik echt aan wennen hoor! Vind het nog steeds te gek voor woorden, dus hou er stiekem wel rekening mee. Zowel mijn man als ik zijn in Januari jarig, dus hetgeen we niet met de kerst surprise krijgen, houden we over voor de verjaardagen.
Mijn sm shopt altijd heerlijk bij de xenos voor Sint/kerst En manlief ook nogal eens... Dus ik heb meestal allerhande lekkere thee en dergelijke En laatste keer een leuke set met theeglazen en 1-persoonspotjes.
Delen wij hier dezelfde schoonouders...??? Wij moeten ook al het lijstje opstellen en krijgen meestal ook alles , tenzij het niet te vinden is. We moeten er meestal 1 ding op zetten die wat duurder is en de rest is allemaal wat kleiner . meestal wordt er halverwege ook gevraagd om nog wat te verzinnen omdat anders het bedrag niet overeenkomt met zwager. Dut jaar gaat er bij mij een nieuwe pannenset op omdat ik in 1 week tijd van 2 pannen de henbdels ineens in mijn handen had.
wat ik er zoal opzet: - iets om mn blond servies mee aan te vullen (dit jaar de theekopjes) - rituals dingetjes - kledingbonnen - spullen voor mn taarten en cupcakes decoreer hobby - dit jaar misschien ook wel prenatal of kinderkledingwinkel bonnen.
Oh, verlanglijstjes maken. Er is niks leukers dan dat! Ik weet altijd heel veel te vragen omdat ik creatief ben. Tip: als je iets wilt hebben koop het dan niet meteen maar zet het op je lijstje. Nou ik brand los en doe mijn best op geen creatieve dingen: - plaid - waxinelichtjes/kaarsen - pantoffels - theetafel dinegn (honingrietjes, kandijstokjes etc) - koffie van simon levelt - mooi servies of bv beker/bord setje - de taartenbaksters onder ons weten ook genoeg denk ik - tijdschrift/puzzelboekje - etc
@tricie83: jaaa! Hier kijken mijn schoonouders er ook naar dat iedereen een beetje dezelfde waarde aan kado's krijgt haha! Mijn schoonzusje en ik zitten elk jaar weer elkaar aan te kijken dat ze hartstikke gek zijn met al die kado's. Maar ze vinden het leuk en willen het graag zo doen dus ja. Meestal regelen we voor hun met kerst ook altijd wel een groot kado met zn allen.
ja meestal kregen we wel iets maar niet vanuit lijstjes e.d. ik dacht dat het over sint ging dit jaar doen we ook niets trouwens, liefste deed ik ook geen sint maar dat kan ik niet maken tegenover de kids....
Hier staat ieder jaar het zelfde op mijn/ons lijstje : samen zijn , gezelligheid en veel liefde . en gezondheid [ helaas s moeder die rot ziekte ]
Ik probeer het ook vaak tijdens het hele jaar wat bij te houden. Maar ja, dit jaar staat er eigenlijk weer niks op. Ik ben een tevreden / rijk mens. Wat ik echt leuk vind, kan ik meestal niet zo lamg op wachten en dat koop ik dan zelf wel. Ik ben net jarig geweest en toen heb ik geld gevraagd om een smartphone te kopen. "Vroeger" had ik die gewoon zelf gekocht, maar nu met de kleine erbij en minder werken, vond ik het wel verstandig en keuk om het zo bij elkaar te sparen. Maar ni weet ik helemaal niks meer voor Sinterklaas! Standaard staan er bij mij wat producten van rituals op. Dat vind ik altijd heerlijk maar ik vind het dan toch weer relatief duur om steeds zelfs te kopen. Dus ik vind dat wel leuke verwencadeautjes. Het enige nadeel is dat het me zo saai lijkt voor de gevers, altijd die eeuwige rituals, haha. Dit jaar kan ik ook wel weer een nieuwe usb-stick gebruiken, bedenk ik nu. Verder zet ik er ook altijd wat goedkoop grut op. Voor de lootjes spreken we een bedrag af, maar we geven de rest vaak ook nog een kleinkgheidje om de zak te vullen en natuurlijk om het gedicht aan te hangen! Ik vraag dit jaar in ieder geval waxinelichtjes met een geurtje (kaneel).
Rituals producten zijn idd altijd welkom en leuk om te vragen. Heb er hier verder nog geurstokjes op gezet.. Oh ja, een tipje (misschien): de boeken triologie van '50 tinten grijs' van E.L. James. Ben nu in het eerste boek bezig, en ga zeker die andere 2 ook lezen! Echt een aanrader!
Wij geven elkaar een nieuwe Ipad Hebben we al even afgesproken haha. Verder hebben we op onze lijstjes: Vriend: - Goede messen (hij kookt zelden ) - Groot houten snijblok - Muziek dvd's - Geurtje Ik: - Kookboeken - Pyjama - Leuke decoratie voor in huis - Uggs We mogen sinterklaas en de kerstman dus wel lief aankijken dit jaar!
Dat zei ik ook al hahaha Ik snap ook echt niet waarom hij die messen moet hebben, het slaat echt nergens op. Hij is dol op eten, maar staat zelf echt zelden in de keuken. Of ik kook en hij geniet van mijn kookkunst of we gaan uiteten dus waar die messen voor dienen? En hij wil ook niet zomaar een simpel messenblok maar écht kwaliteitsmessen.. Nja, wel makkelijk voor mij tijdens het eten koken!