Hij slaapt nog steeds... MAAR, was gisteren pas om 21u op bed (kwam iemand kijken voor CV te installeren) dus hij moest ff wakker blijven. Normaal gezien slaapt hij van 20u tot 9u Ik sta op om 6u45.
Tussen 8-9 word ik 'geroepen', soms is ie dan wel al even aan het 'spelen'...krijgt 19.30/20 uur de laatste fles.
De jongste wordt tussen 7 en 8 wakker. De oudste wordt tussen 9 en 10 wakker. Meestal gaat de jongste weer naar bed als de oudste eruit komt, hij is dan lekker moe gespeeld.
Onze jongens slapen bij elkaar op de kamer en gaan 's avonds om zeven uur naar bed en slapen dan vaak tot acht uur half negen. Een hele enkele keer is het half acht, maar dat is echt een uitzondering. Besef dat we hiermee echt geluk hebben en dat het zo anders kan zijn, maar nu genieten we ervan!
Tussen 6.30 en 8.00u. Verschilt heel erg! Ze gaat tussen 18.30 en 19.00u naar bed en krijgt nog steeds een flesje om 22u.
Tot voor kort werd ze rond 7 uur wakker. Nu de laatste weken rond 8 uur, half 9. Dus we kunnen lekker wat langer blijven liggen. Ze gaat rond 19.00-19.30 naar bed.
Laatste fles 19:30 uur. En wakker rond 8uur. Maar dan ligt mevrouw nog heerlijk te slapen met haar handjes. In weekend als wij wat langer slapen wacht ze gewoon tot wij wakker worden.
Hier is het een tijdlang 5.30 geweest, gelukkig is dat nu weer over en nu is het meestal tussen 7 en 8. De oudste dan. De jongste hangt er net vanaf wanneer het tijd is voor de volgende voeding.
Ik zou er bijna depressief van worden als ik dit allemaal zo lees, haha!! Afgelopen weekend zaten we ook rond 6.00 uur al op... zelfs op Moederdag (ik 'mocht' uitslapen van m'n vriend maar dit lukt me toch nooit ) toen zeiden we nog tegen elkaar; dat hebben wij weer, zo'n 'pluk-de-dag-manneke'
Hier meestal tussen 19.00 en 20.30 naar bed en tussen 4.30 en 8.30 wakker. Op werkdagen sta ik zelf ook vroeg op. Dus komt ze dan om 4.30 hou ik haar wakker. (wekker gaat om 5.20)
Meestal is ze tussen 7 en 8 wakker, heel soms slaapt ze uit, nog minder vaak is het voor 7 uur. Ze gaat meestal om 19.30 naar bed en slaapt dan om 20.00-20.30 maar ook als ze na een lange dag pas om 22.00 naar bed gaat is ze tussen 7 en 8 wakker. Zo erg dat wij ook geen wekker zetten want "ze is toch vroeg wakker" maar dan eens in de zoveel weken op zondag wel verslapen voor kerk. Is 't ineens 9.30 dat ze wakker word bijvoorbeeld, niet vaak hoor!
Meestal tussen 7 en 8 uur.. Zodra hier de wekker gaat en blijft gaan, dan is hij zo wakker. Gaat er geen wekker kan hij ook tot 9 of 10 uur blijven slapen. Vorige week hadden we een verjaardag, wilde niet slapen toen we thuis kwamen. Uiteindelijk om 21.30 in slaap. Werden we alle 3 zondags om 11.30u wakker