gaat om 9:00 de deur uit, en om 20:00 meestal thuis. In feb gaat ie ergens anders werken, en daar gaat de keuken pas om 22:00 dicht (hij is kok) dus zal hij veel later thuis zijn. Voordeel is dat de keuken om 6:30 al open is, dus ene dag laat thius en andere dag heel vroeg. Maar ik ben gewend om alleen te eten... alleen op zn vrije dagen eten we samen
normaal gesproken gaat ie om half 8 van huis en is dan rond kwart over 6/half 7 thuis (ligt eraan of trein vertraging heeft) vandaag meldde sophie zich om 6 uur ipv 7 uur, dus is hij ook eerder van huis vertrokken zodat ie ipv half 9 om 8 uur kon beginnen. wij eten dus ook iedere dag pas tegen half 7, en om 7 uur krijgt sophie weer de fles.
Tja, ik denk altijd maar zo; er zitten nog altijd 24 uren in een dag, dus genoeg uren samen. Daarna zijn de uren en dagen die je samen hebt, nooit vanzelfsprekend maar echt quality-time, én het wordt écht niet saai!
Hallo Dames, Mijn vriend gaat om zeven uur de deur uit en is half zeven in de avond weer thuis 6 dagen in de week, hoop dat het straks anders is als ik zwanger ben en het kindje er is Liefs deng
Ja, maar als mijn ventje thuis komt, is hij zo moe, dat hij de bank op gaat.. Nu met de kerstdagen moet hij ook zaterdags werken, gelukkig voor mij is hij geschorst met voetbal(6 weken), anders was hij de zondag ook de hele ochtend en middag nog weg geweest!
Nou Denise19, je verhaal komt me vandaag Zooooo bekend voor. Ik heb vandaag een baaldag en voel me ook opeens zo alleen. Hmm. Komt vast door het weer. Regen en wind Blé. Die van mij is sinds 1 december werkzaam op een ander filiaal. Vertrok eerst om 8 uur en om 17:30 thuis en nu vertekt hij om 6:75 en is rond 18:00 uur thuis. Dus nog een goed uurtje. (hoop ik.)
Wat gaat de tijd dan langzaam he, als je je zo eenzaam voelt haha! Heb net gewoon een half uur bubbleshoot gespeeld ( een spelletje) whatever.. dat doe ik nooit!
ik heb geluk, hij werkt 2 a 3 dgn thuis. Hij maakt wel veel uren gem 50 uur per week. Nadeel wel, af en toe moet hij op reis , en blijft dan een week weg, langer soms ook. En het is niet bij de deur, maleisie, dus tja, dan komt ie niet thuis. Ach, eigenlijk vermaak ik mij wel, hoor.
heir vertrekt hij om kwart en dan om 7 uur beginnen ( thank god dat hij om de hoek werkt! ) en om 5 voor 4 is hij weer thuis!
mijn ventje gaat rond 5uur weg, en is meestal zo rond een uur of half 8 thuis! hij werkte eerst een hele week. dan zagen we elkaar alleen in t weekend. maar hij wilde dat niet langer omdat hij ook zijn kind wilt zien op groeien!
Mijn mannetje gaat om 8.30 van huis en is tegen 18.45 weer thuis, als hij tenminste niet hoeft over te werken.
Wanneer mijn man thuis komt verschilt heel erg... Ligt eraan wat er allemaal gereden moet worden, hij is vrachtwagenchauffeur. Hij begint altijd om 5 uur en dan is hij meestal rond half 7/7 uur thuis. (hij is er nu nog niet) Straks met kerst.... mag ik blij zijn als ik hem uberhaupt nog zie... Waar hij werkt, wordt namelijk ingehuurd door een groot supermarktketen.
Mijn man is verpleegkundige, dus heeft verschillende diensten. Bij een dagdienst gaat ie om 7.15 weg en is ie om 16.15 weer thuis. Bij een late dienst gaat ie om 15.15 weg en komt ie tussen 23.30 en 0.00 thuis. Bij een nachtdienst gaat ie om 23.00 weg en komt ie volgens mij rond 8.30 thuis (ben ik er nooit). Ben eraan gewend om alleen thuis te zijn bij een late dienst of nachtdienst en vaak heb ik ook zat dingen te doen voor m'n werk die ik tijdens die avonden doe, dan heb ik andere avonden weer vrij, wanneer hij er ook is. In de diensten zit overigens absoluut geen regelmaat. Hij kan in een week twee dagdiensten hebben, dan twee nachtdiensten en dan drie dagen vrij. Of 3 dagdiensten, twee late diensten.
Hij werkt meestal van 8 tot etenstijd... wisselt een beetje ergens tussen 5 en 7. Dan is hij een half uur tot een uurtje thuis en dan werkt hij nog een paar uur. Op zn laatst is hij om 22u thuis. Lange dagen dus... Op zaterdag werkt hij tot ong 13u... Veel weg dus maar afentoe neemt hij eens een extra dag vrij, hij gaat practisch altijd mee naar het cb omdat hij dat zelf zo leuk vind en de tijd die we samen hebben is altijd supergezellig. Is gelukkig niet zo dat hij bij thuiskomst op de bank ploft met zn voetjes omhoog.
Mijn man gaat tussen 8.00 en 8.30 de deur uit, komt om 17.30 weer thuis, gaat om 19.00 weer weg en is dan om 22.30 weer thuis.. Eigen baas zijn heeft ook zijn nadelen! Hij komt wel gezellig tussen de middag thuis eten en hij werkt in principe "maar" 4 avonden in de week. Ik ben er al helemaal aangewend, ik moet er niet aan denken dat hij elke avond thuis is.. En hij blijft ook thuis als ik moet werken, (ik werk in de zorg, dus onregelmatig) dus hij heeft gelukkig tijd genoeg om met Jelle door te brengen..