Ff pauze tussendoor nu. Ben om half 7 begonnen vanmorgen, en moet door tot alle bestellingen voor morgen klaar zijn. Gok dat dat een uur of 11 wordt vanavond. .... krijg je met een eigen catering bedrijf....😴
Gewoon normale tijd. Vind het eerlijk gezegd ook wat vreemd: het is een gewone werkdag, dus waarom eerder weg gaan? (M.u.v. banen die gekoppeld zijn aan openingstijden). Oudjaarsdag werk ik ook de gewone uren.
Wij waren om kwart voor 3 klaar met werk en mochten toen gaan. Volgende week weer werk klaar is naar huis.
Tot morgen 13:00 uur. Ik heb slaapdienst. ben om 15:00 uur begonnen en werk morgen 4 uur over ivm kerst (dan hoeft er niet een extra collega te werken en hoef ik dus ook maar 1 dienst te draaien met de feestdagen.
Gewoon aardig van de werkgever in mijn geval, ik heb er geen problemen mee en niemand heeft er verder last van
Pff ik was gewoon pas om 18.15 klaar dankzij de kerstdrukte en klanten die menen dat wij geen kerst vieren..
Hier op kerstavond ook tot 18:30 gewerkt. Vandaag werk ik van 13:30 21:30. Gisteren wel vrij geweest.