Voorgevoel over geslacht, is dat uitgekomen bij jou?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anja136, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Ik was benieuwd naar of jullie voorgevoel van een jongen of meisje ook klopte.
    Mijn mijn zoontje wilde ik heel graag een meid, maar vanaf het begin af aan dacht ik wel dat het jongen zou zijn.
    Nu ben ik weer zwanger en nu denk ik dat het een meisje is. Iedereen in mijn omgeving denkt dat ook. Mijn moeder heeft trouwens tot nu toe van iedereen in onze omgeving het geslacht goed voorspelt en zij zegt ook een meid.

Nu nog 10 weken wachten tot de volgende echo en dan weten we het.

2. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik dacht 2 keer een meisje en dat klopte

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik dacht bij Louise vanaf 6 weken dat het een meid zou worden en dat klopte. Bij deze zwangerschap had ik echt geen idee en het is dus een jongen ;)

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bij mijn dochter wist ik zeker dat het een meisje is. Nu denk ik dat het een jongen is. Ik ben benieuwd...

5. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Ik heb van begin af aan gedacht dat het een jongen zou worden, bijna iedereen in mijn omgeving zei een meisje. Maar ik heb gelijk ;) gekregen.

6. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Ik dacht dat wij een jongetje zouden krijgen maar volgens de echo's is het een toch echt een meid;)....ik geloof het nog steeds niet dus ik heb en een blauw geboortekaartje uitgezocht en een roze:p afwachten dus;):D.
    Maar volgens de echo's is het dus een meid.

7. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Gevoel hier is een jongen, en iedereen die me ziet, zegt ook dat ik een jongen ga krijgen.
    Nog 12 weken, dan weten we het. :)

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Bij mij klopte het niet.. Dacht echt een jongen (keek alleen maar naar jongenskleding:p) Maar bij de echo was het toch echt een meisje;)

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik dacht een meisje.. maar het is toch echt een jongetje

10. Bij de eerste was ik ervan overtuigd dat het een meisje zou zijn, het was een jongen.
    En nu dacht ik een meisje en is het een meisje.

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    de eerste 3 keer zat ik met mijn gevoel helemaal goed.. bij de 1e was mijn gevoel zelfs zo sterk dat ik alles blauw had, alleen maar jongenskleren en jongensnamen.. hoe gek zou ik hebben gekeken als ze me een meisje op de buik hadden gelegd :)

deze 4e keer twijfelde ik, maar ging gevoel toch uit naar jongetje... nu werd bij echo gezegd een meisje.. dat was heel raar om te horen..

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wij dachten allebei een meisje... Mijn en zijn familie dachten ook een meisje...

Onze gedachte was daarna dus ook... "Dan zal het toch wel een jongen wezen!"

;) Toch niet dus..

13. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Bij de eerste was ik er vanaf de test heilig van overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen, dat klopte dus ook! Dit keer twijfelde ik in het begin, maar na een week of 8 kreeg ik weer dat sterke gevoel dat het weer een jongen zou zijn. Dat gevoel werd met de week sterker en vorige week toen we een pretecho lieten maken ging ik daar echt heen met een instelling van 'hij gaat mijn vermoeden alleen nog maar bevestigen!'. Nou, niet dus! Het is toch echt een meisje:D!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Na de eerste echo bij 5 wkn en 5 dgn wist ik zeker dat het jongen was en dat hij op de verjaardag van mijn vriend geboren zou worden. Iedereen zei een meisje.
    Het is ook inderdaad een jongen en is 1 dag na mijn vriend zijn verjaardag geboren. De bevalling is wel begonnen op zijn verjaardag.

15. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Vanaf een week of 8 wist ik heel zeker dat we een jongen zouden krijgen. Geen idee waarom, ik had gewoon een heel sterk gevoel. Het blijkt inderdaad een jongen te zijn :)

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Bij de eerste had ik heel sterk het gevoel een meid te krijgen en dat was ook zo.
    Nu heb ik dat zelfde sterke gevoel weer, denk dus weer een meid.
    Ik hoop het morgen te weten te komen.
    14 dagen geleden hield het de beentjes bij elkaar en was het niet te zien.

17. Mir27

Mir27 Actief lid

4 okt 2009
    306
    1
    0
    Ja wij dachten beide altijd een meid en dat klopte!
    Ok hebben wij 3 keer laten pendelen en da was ook allemaal een meid.

18. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

18 dec 2009
    127
    0
    0
    Bij ons geen voorgevoelens, we wisten gewoon dat het weer een jongen zou zijn.
    Mijn man zijn familie (aan zijn vaders kant) bestaat namelijk alleen maar uit jongens. Mijn schoonvader heeft alleen maar broers en die hebben alleen maar zonen. En de zonen krijgen ook alleen maar jongens. Hihi!

19. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik weet het morgen of mijn gevoel nu klopt. Ik denk 99% een meisje! Zo overtuigd zelfs dat ik al meisjeskleding in huis heb. Bij mijn vorige zwangerschap wisselde de gedachten per dag van jongen naar meisje. Nu weet ik het gewoon zeker.

20. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

ik had het bij beide fout...

Deel Deze Pagina