hmm dit klinkt hoopvol ik fiets elke dag een uur voor de kleine dame weg te brengen en op te halen vraag mezelf ook af of me dat nog gaat lukken na de vakantie... heb nu echt gigantisch last van mijn bekken en rug en zware bloeddruk dompers fingers crossd hoop dat het mij ook zolang nog kan lukken.
Ik ben nu al gestopt met grote afstanden, naar mijn werk fietsen is 50 minuten en ben momenteel gewoon te moe. De heenweg ging nog wel maar na een dag werken neuh. Dus voor naar mijn werk nu op de brommer maar overige dingen in de buurt op de fiets
Bij de jongste zat ik met 41 weken nog op de fiets naar de vk voor controle. En de dag erna ben ik bevallen.. Oké, maar 10 minuten, maar boodschappen etc deed ik ook gerust. Bij de tweede kreeg ik rond de 30 weken meer last, vooral na het fiets en. Het meest op 1 plek in mijn buik waar ik ook een litteken heb zitten van een kijkoperatie. Alsof die plek onderhuids gebarsten was. En dan ook harde buiken. Daar heb ik alleen nog hele kleine stukjes mee gefietst.
Ik heb bekkeninstabiliteit gehad, maar fietsen maakte dat niey erger. Heb tot de dag van bevallen gefietst. Niet hard meer en vond t best zwaar maar het ging sneller dan lopen
Ik heb ook heel lang gefietst beide keren, maar vond het wel zwaar om met mijn peuter te fietsen. Ik heb nu een bakfiets met kleuter en peuter en vraag me af hoe lang ik dat ga volhouden. Ik vind fietsen met dikke buik fijner dan lopen.