Beste Mommys, Ik ben nog maar heel pril zwanger maar toch al opzoek naar een goede duowagen. Mijn dochtertje is 1,5 wanneer nummertje twee komt. Ik ben opzoek naar een goede duowagen prijs tot 700 euro. Nieuw of van marktplaats maakt niet zoveel uit. Welke hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen?
Ik zou 100 bijleggen en een tweedehands bugaboo donkey kopen. Ik ben echt verliefd op die wagen, hij is zo fijn. Super wendbaar, klein op te vouwen en ook erg mooi. En mocht je dochter op een gegeven moment willen lopen kun je er ook een enkele wagen van maken!
Wil je een lagere prijsklasse dan is de abc zoom fijn. Tweedehands tussen 200 a 300 euro. Ik ben er heel blij mee als boodschappenwagen. Ik kan er makkelijk alle winkels mee door incl het kruidvat. Minpuntje is dat hij meer ruimte in beslag neemt in de achterbak. En hij is helaas niet om te zetten tot 1 zits wagen.
Bedankt voor jullie reacties! Vind de bugaboo donkey ook echt een prachtige wagen. Zag de op marktplaats alleen voor rond de 1000 euro.. daar dan nog maar eens overnadenken. Waar zetten jullie de wagen neer in huis? We hebben nu een quinny buzz en die past net in de gang. De bugaboo word dan lastig. Hoe doen jullie dat?
Ik zou ook voor de Donkey gaan en als je het geld hebt, de investering doen. Het is een wagen die je namelijk als je hem netjes houd ook heel goed voor een redelijk bedrag weer kunt verkopen. Ook als je hem tweedehands gekocht hebt. Voor de eerste hadden wij een Maxicosi Mura, prima wagen maar na een jaar kregen we er al geen drol meer voor terug. Echt bizar want ook die zijn nieuw niet heel goedkoop. Toen de tweede kwam was onze oudste net 1 jaar en hebben we een budget duowagen gekocht ... Onding, ook nog best prijzig, maar dikke miskoop en dus weggegooid geld. Nu sinds een half jaar de Donkey, met de derde op komst kan ik daar over een paar weekjes alle drie mijn kindjes mee vervoeren. De (nu nog) jongste in de stoel, de beeb naast de jongste in maxicosi/reiswieg en de oudste op het meerijdplankje. Heel fijne wagen, rijd super en de meeste winkels in gaat het prima. Zelfs de kruidvat gaat al moet je sommige gangpaden vermijden. Wij hebben hem in de gang staan. Je kunt de duwstang ver inschuiven en eventueel is hij makkelijk deels in te klappen zodat je hem soort van rechtop kunt zetten. Je kunt hem met stoel/reiswieg zo inklappen. Wij hebben hem nieuw gekocht, maar als we hem over twee jaar nog weer voor rond de 1000 kunnen verkopen hebben we echt lang niet zoveel verloren als met de eerste en tweede wagen die we hadden. Dus eigenlijk hadden we deze meteen moeten kopen. Ook omdat we wisten dat als het al zou lukken we na de eerste snel weer voor een tweede zouden gaan. En nu dus zelfs onverwachts een derde.
Super, bedankt voor je goede uitleg en ervaringen. Ik denk nu ook zeker dat het de moeite waard is. ik ben nog heel pril zwanger dus we hebben nog tijd zat op de sparen hihi.
Wij hebben de Icandy peach. Tweedehands op marktplaats, helemaal compleet (2 wiegjes, 2 zitjes en adapters voor 2 maxicosi's) voor 460 euro! Je kan m ook gebruiken voor 1 kindje. Hij is smal, niet breder dan een normale kinderwagen, slechts ietsjes langer en je vouwt hem heel makkelijk en heel klein op! Wij hebben beneden ook een smalle hal en dan gelijk de trap naar boven, dus konden een donkey ook absoluut niet kwijt.
Ja vind ik echt wel hoor! Het blijft een persoonlijke mening natuurlijk maar er zijn idd veel mensen positief over de Donkey. Zelfs als je tweedehands koopt kan je die nog goed weer verkopen. Op een nieuwe wagen zit 3 jaar garantie als je de producten online registreert. Als je op youtube kijkt kan je veel filmpjes vinden van de Donkey en hoe je die op verschillende manieren kunt gebruiken, inklappen en in de auto passen.
Kijk eens naar de Urban Jungle! Wat een heerlijke wagen is dat zeg! Lekker smal (smaller dan alle andere duowagens) en hij rijdt zonsoepel dat hij net 1 hand ook heerlijk te rijden is. Ik heb hem zelf via mp voor 60, dus wellicht heb je voor die 700 wel een nieuwe!
https://www.baby-dump.nl/product/tweelingen/214/mountain-buggy-duet/7749/mountain-buggy-duet/7751/mountain-buggy-duet-flint/92027/ Ja dus
Wij hebben ook een Donkey, super fijn! Heb eerst voor de goedkoopste oplossing gekozen, een tweeling buggy. Wel handig opvouwbaar, maar totaal niet fijn in het wandelen. De Donkey maakte zo'n verschil! Alleen zo groot, waar zet je hem neer? Hij ligt nu dus altijd achterin mijn auto. Wel altijd inklappen, maar scheelt binnen veel ruimte en ons huis is niet zo groot. Misschien is dat nog een optie?