Kinderboerderij/dierentuin

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angie85, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angie85

Angie85 Actief lid

27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    Vanaf welke leeftijd hebben babies door dat ze in de dierentuin zitten en het leuk vinden.

Ik wil heel graag met me dochterje naar een kinderboerderij, maar ik weet dus niet in hoeverre ze dat meekrijgt en er plezier in zal hebben.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kinderboerderij is leuk genoeg voor die ukkies. Denk vanaf 2 jaar dat ze de dierentuin interessant (gaan) vinden.

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gewoon gaan en kijken wat ze ervan vindt. Mirre vond het geweldig vanaf het moment dat ze de wereld begon te ontdekken ... maar ik had net zo goed naar de supermarkt kunnen gaan of speelkwartier van de basisschool ;)

(gelukkig is de kinderboerderij hier om de hoek)

Dierentuin gaan we over 2 maanden voor het eerst heen. Maar ik denk dat Mirre het nu al helemaal te gek zou vinden :D

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij zijn met dochter naar de dierentuin geweest toen ze 5,5 maand was. We hadden kaartjes gekregen en zagen het gewoon als een leuk dagje weg.

Dochter vond toen dieren al leuk, inmiddels zwaait en roept ze naar elke geit, hond, poes en vogel die ze maar ziet. En als ze erbij kan roept ze "aai".

Dochter vond het erg leuk en heeft zich prima vermaakt. Eerst in de draagzak zodat ze ook de dieren kon zien en `s middags sliep ze in de kinderwagenbak en liepen wij gezellug verder.

Met net 1 jaar zijn we weer naar de dierentuin geweest en weer vond ze het erg leuk. Zo leuk dat ze niet eens ging slapen. Marja ze is erg gek op dieren.

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben abonnementen voor de dierentuin, dus komen er heel veel. Sven is geloof ik voor het eerst met 2 maanden geweest. dáár kreeg hij nog niet veel van mee ;) maar zodra hij de wereld begon te zien wel hoor. en inderdaad, het maakt zo jong niet echt uit wáár je heen gaat. met 8 a 9 maanden zag hij wel echt diertjes, dat was toen erg leuk. nu is hij gek op de dierentuin en alles wat maar dieren heeft!

Deel Deze Pagina