Tot hoe lang je normale broek aan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debster2009, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik ben nu 23 weken zwanger, heb al een behoorlijke buik maar kan met gemak mn broeken nog aan. In het begin heb ik wel een positiebroek gekocht, maar die heb ik 1 keer gedragen.
    Bij de eerste kon ik na 15 weken al niet meer in mn gewone broeken komen.
    Ik heb het idee dat mijn buik veel hoger zit, waardoor ik gewoon mijn knoop dichtkrijg.
    Als het zo doorgaat, kan ik de hele zwangerschap gewoon mn eigen broeken blijven dragen, hebben jullie dit ook gehad of explodeerde de boel toch na een bepaalde tijd :D

2. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Ja ben nu 17 weken en heb eigenlijk hetzelfde.
    Maar dan nog weet ik niet of ik ook zwangerschapsbroeken wil.
    Zag nu hele mooie hulpmiddelen op www.naturebabies.nl

Iets van Elastiek dat je aan je bestaande knoop van je broek kunt doen en een overlap voor je rits. En een ideale buikband, die in het begin dienst doet als broekophouder en na die tijd ondersteuning biedt. Voel meer voor zoiets. Ben niet zo gek op positiekleding.

3. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Das grappig, ik draag ook zon band over mn buik. Stretch en zit gewoon in mn broek en zit heerlijk, geen een hoop ondersteuning! Ik heb hem bij de Hema gekocht, dus een stuk simpeler dan op die site, maar hij ziet er goed uit!
    Ik vind positiekleding ook vreselijk, dus ik hoop dat het zo blijft :)
    Maar zon band is echt een aanrader!

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik ben met 18 weken over gegaan op positiekleding. Gekocht bij Bonprix. M'n eigen kleding ging veel te strak zitten, zelfs als ik het onder m'n buik droeg.

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik ben bijna 22 weken zwanger en heb sinds een paar weken positiebroeken aan. Ik zou mijn eigen broeken nog wel passen met zo'n elastiek ertussen, maar dat zit gewoon niet lekker meer.
    Wel hoop ik gewoon al mijn eigen shirts te kunnen blijven dragen, tot nu toe gaat dat echt nog prima!

Groetjes
    Masu

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik kon met een week of 6 mn normale broeken al niet meer dicht, had veel last van opgezette darmen en mijn broeken gaan altijd precies pas dicht, ook draag ik niet van die lage modellen dus dan past die denk ik al sneller niet meer.

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    hier nog 1 bij 6 weken kon ik mijn normale broek al niet meer aan...zat gewoon niet lekker...veel te strak! ging wel met een elastiekje door het knoopsgat maar dat zat ook voor geen meter... nu vind ik de zwangerschapsbroeken ook al voor geen meter meer zitten..draag het liefst lekker losse kleding..

8. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    He wat fijn om al eens een ervaren iemand te horen.
    Wat kost deze bij de Hema?

Melanie

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kon al bij 13/14 weken mijn broeken niet meer aan hoor.. Zat veelte strak om mijn buik! Maargoed, ik ben nooit echt een 'broekenmens' geweest dus erg vond ik het niet :D

10. Chai

Chai Niet meer actief

Ik kan nu ook nog met bijna 28 weken me "normale" broeken aan, dit zijn wel van die lage heupbroeken hoor. Heb ook een paar positie broeken aangeschaft en eigenlijk bijna nooit aan.

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik kon geen (gewone, niet stretch) jurken meer aan met 10 weken, maar mn broeken nog tot 25 weken. Toen explodeerde de boel inderdaad :D Ik kon toen nog wel een tijd met een elastiekje om de knoop zeg maar. Maar met 30 weken moest ik helaas echt een zwangerschapsbroek aan.

12. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Ik heb van mijn eerste mijn eigen spijkerbroeken aangehad tot 32 weken en toen zat het echt niet lekker meer.
    Heb me er denk ikw el in moeten wurmen,, maar ik vind ook zwangerschapskleding zo afschuwelijk, vooral die buikbandbroeken, brrrrrr.
    Het was gelukkig zomer, dus heb me met jurkjes en rokjes aardig gered.

13. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier konden de broeken met 11 weken niet meer dicht :p Positiebroeken waren echt een verademing, zaten heerlijk!

Deel Deze Pagina