collega met Waterpokken

Discussion in 'Gezondheid' started by Cynnie1984, Aug 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Hello Meiden,

De collega tegenover me heeft waarschijnlijk waterpokken ikzelf heb ze al gehad kan dit een gevaar zijn voor mij?? want dan laat ik haar naar huis sturen 8)

Graag jullie advies....

2. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Als jij ze al hebt gehad dan hoef je je niet druk te maken. Je hebt dan al genoeg weerstand op gebouwt om ze nu nog te krijgen.
    Maar, ik zou je collega sowieso naar huis laten sturen. Waterpokken kunnen voor volwassenen namelijk héél erg gevaarlijk zijn en worden er (vaak) ook heel erg ziek van. Zeer hoge koorts e.d.

3. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Daar dacht ik ook meteen aan, wat doet je collega überhaupt nog op het werk! Waterpokken kunnen bij volwassenen een heel ander ziekte beeld geven dan bij kinderen.

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    ze heeft geen koorts dus volgens haar is ze dan niet ziek je bent pas ziek als je koorts hebt.....ze moet het zelf weten uiteindelijk is het haar verantwoordelijkheid maar als ze andere in gevaar brengt moet ze gewoon naar huis en dan kan ze niet meer protesteren....

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ze is zolang ze uitslag heeft gewoon besmettelijk, koorts of niet hoor.
    Dus thuis blijven zou dan wel zo sociaal zijn.

6. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Inderdaad, op deze manier brengt ze andere collegas die ook nog geen waterpokken hebben gehad echt in gevaar! Waterpokken bij volwassen kan namelijk dodelijk zijn!

Share This Page