moeilijk slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fairytale, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hallo allemaal.
    Ik vraag me af of jullie dit herkennen. Sinds mijn zoontje over is gegaan naar 4 voedingen slaapt hij slecht. Hij moet normaal 4x 200 maar hij laat elke keer 30 staan. Daarom geef ik na de laatste voeding nog wat extra zodra hij moe word. Meestal een uur er na. Meestal is dat 60. Daar heeft hij dan ook zin in. Maar als hij dan moe word en hij heeft een boer gelaten dan gaat hij op bed. En dat is al heel laat. 22.00uur. Daarna zet hij het op krijsen en is overstuur. Als ik hem na een tijd er af haal laat hij soms nog een boertje en dan leg ik hem terug. Dan weer overstuur. De laatste week gaat hij niet uit zichzelf slapen. En moeten we steeds onze hand op zijn hoofd leggen tot dat hij slaapt. Ik weet niet hoe het komt. Kan het een sprongetje zijn. Hij is wel 2 maand te vroeg geboren. Trouwens in de middag slaapjes komt hij ook steeds moeilijker in slaap.

2. misa

misa Niet meer actief

Hebben wij ook soms tussendoor, dat moeilijke slapen. Terwijl het hier eigenlijk altijd heel makkelijk is gegaan. Wat te doen..? Ik weet niet. Ik doe wat mijn gevoel ingeeft..

Maar misschien helpt het om toch weer 5 voedingen te doen?

3. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ja dat gaat denk ik niet lukken. Hij krijgt ook nog een fruithap. Dan heb ik er geen tijd voor. Want hij is na 2 uurtjes weer moe. Langer houd hij nog niet vol. cb Zegt dat ik ook nog groente hap moet doen. Maar daar wacht ik echt nog mee. Dan zou hij alleen maar slapen en eten.en hij krijgt een soort van 5e voeding dat beetje extra na de laatste fles. En dan valt hij al in slaap

Deel Deze Pagina