Hallo Allemaal Sinds in me behoorlijk begin te vervelen hier in het ziekenhuis dacht ik ik kan m'n verhaaltje hier wel eens even neerzetten. We moesten voor 2 weken terug komen voor een groei echo met 30 weken hieruit bleek dat de baby iets aan de kleine kant was maar niet erg maar ook dat de doorbloeding in de navelstreng niet optimaal was waardoor het kon zijn dat de baby niet voldoende voedingstoffen binnen kon krijgen. Dus moesten we afgelopen maandag terug komen voor een nieuwe echo en hierop was te zien dat de doorbloeding iets achteruit was gegaan met de vorige keer en dat ze me dus gingen houden dus heb nu volledige bedrust en moet 4 x per dag aan de ctg en om de dag een echo. Ze gaan proberen om het nog 2 weken te rekken voordat de baby geboren moet worden maar het kan ook zijn dat ze hem toch nog eerder moeten halen..
Jeetje meis, dat lijkt me schrikken! Moet je tot die tijd ook in het ziekenhuis blijven? Heel veel sterkte in ieder geval!
dat zal wel even schrikken zijn geweest hopelijk blijft het nu stabiel en blijft de kleine goed groeien komende weken. heel veel sterkte!