Hi Ladies, Ik werk 24 uur. Ma t/m wo hele dagen. Nu heeft de fysio en de Vk mij geadviseerd om het rustiger aan te doen en eventueel de ziektewet in te gaan. Maar ik voel me er lullig door, want werk maar 3 dagen en kan het op zich best volhouden, maar heb last van harde buiken en mijn dochter is prematuur geboren en dat willen we niet nogmaals. Ik vind mijn werk leuk en zou graag alles 100% doen, maar nu moet ik maandag een gesprek aangaan. Heb nu 2 weken niet gewerkt omdat ik rustiger aan moet doen. Ben nu bijna 27 weken zwanger. Wie van jullie herkent dit en is ook minder gaan werken, terwijl ze parttime werken?
Ik ben in mijn zwangerschap vanaf 28 weken halve dagen gaan werken. Ik vond het ook heel moeilijk om te doen, maar uiteindelijk naar mijn baas gegaan en die reageerde gelijk heel begrijpend, en zei zelf al dat ik me daar absoluut geen zorgen over hoefde te maken, dat ik belangrijkere zaken aan mijn hoofd had Zeker als je vorige kindje al prematuur was, is extra voorzichtigheid nu wel belangrijk. Echt aan jezelf denken, en als straks de kleine geboren is en je gaat weer werken, kun je jezelf weer voor de volle 100% geven. Je moet je erbij neerleggen dat je dat nu gewoon even niet kan. Succes meid! groetjes Setje