Mijn zoontje is ruim 14 maanden en zit nog wel in de box. Niet veel maar ik heb 'm gewoon nog nodig zodat ik bijvoorbeeld naar de wc kan gaan. Wij wonen in een maisonette en het toilet is dus op een andere etage. Hij vindt het vaak niet zo leuk maar na 1 -2 minuten gaat hij gewoon spelen en vindt hij het wel best. Voorlopig houden we de box gewoon lekker.
Wij hebben de box opgeruimd toen Louise een maand of 16 was, dus toen ze ging lopen. Ze zat er toch eigenlijk bijna nooit in en hij lag alleen vol met speelgoed. Vind het wel apart dat veel kindjes in de box worden gezet zodat er gedouched kan worden. Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen manieren heeft. Ik nam Louise altijd mee als ik ging douchen, in de wipper mee in de badkamer of ze ging lekker op haar kamertje even spelen. Nu gaat ze trouwens al een hele tijd gewoon mee onder de douche.
Ik probeer te douchen als zij nog slaapt, lukt dat niet gaat ze in haar bedje spelen (haar kamer is naast de badkamer) De box is hier vorige week opgeruimt. Meisje is nu 13 maanden
Hallo! Hier hebben de de box tot voor kort nog voor Tamara gebruikt. Ze zat er nog heerlijk in te spelen en we wilden de box toch laten staan voor Sophie. Mijn man heeft de box vorige week omhoog gezet, zodat Sophie erin kan liggen. Er is dus niet echt een leeftijd voor te bepalen. Als je kindje er nog leuk in speelt en de box niet in de weg staat of zoiets, zou ik em lekker laten staan. Zo heb je je handen ook eens vrij! Liefs Elly.
Wij hebben de box nog staan. maar als de kerst boom komt. komt er ook een keuketje. voor als afleiding en natuurlijk voor het leuke.