@CaatjeMo zie dat Quinton en Teun maar een maandje schelen tot hoe oud had jij in gedachten om voor hem de wagen te gebruiken?
@janette, Nou ja sowieso tot de 2e, die ergens rondom 24 maart of eerder komt. Wil dan kijken voor een plankje, maar zo ver ik heb kunnen vinden kan dat niet op onze wagen (X adventure Quicksilver) Ik weet namelijk niet hoe hij dan is als de 2e er is. En dan meer in de zin van het luisteren en bij me blijven lopen. Hij blijft nu nog niet altijd echt bij me in de buurt lopen, liefst wat van me vandaan, maar vind dat niet prettig in de stad of langs de weg of in de winkels...
ja met een 2e opkomst heb je geen andere keuze hoop dat je dan een plankje hebt gevonden of dat hij dan bij je blijft al lijkt het me met een plankje rot lopen...zie de meeste dan eigenlijk naast de wagen lopen ipv erachter
Als ik de stad inga wil Milan zelf erg graag in de buggy. Meneer wil dat Misha thuis blijft, zodat hij dan lekker gereden kan worden Tja, ik vind het prima, hoef ik niet zo te zuilen met de tassen, die kunnen dan mooi aan de buggy hangen..Maar van mij mag hij net zo lief lopend mee, maakt me niet uit, maar hij wil dus zelf....dus waarom dan niet? Officieel ging uit de wandelwagen met 2 jaar en 4 1/2 maand ongeveer, toen moest de wagen omgebouwd worden voor Misha..Ik heb geen plankje gehad, Milan liep/loopt gewoon naast de wagen mee. Ik had er zo'n riempje aan hangen waarmee je de wagen vast kon maken als hij ingeklapt was, die hield hij altijd keurig vast (heeft wel een klein beetje drilwerk gekost 8) ). Zelfs nu nog, als we met Misha in de buggy op stap gaan en hij loopt mee, wil hij nog het riempje vasthouden. Geeft m een veilig gevoel denk ik
Je kunt hem zolang gebruiken als je er zelf goed bij voelt. Er is geen regel geschreven wanneer je kind niet meer in de wagen "mag" zitten. Mij zal het een worst wezen wat "men zegt". Als ik mijn wagen langer zou willen gebruiken dan dat iedereen gemiddeld doet, dan is dat mijn beslissing, maakt me niets uit wat een ander doet.... Dus lekker blijven gebruiken als het je op dat moment gemak geeft.... Overigens heb ik er ook geen boodschap aan als Misha niet in de wagen "wil" (wanneer ik bijvoorbeeld de stad inga). Ze moet op dat moment gewoon of ze het nu leuk vind of niet. Op dat moment heb ik er gewoon echt geen zin in om een kleuter èn een peuter in de gaten te houden, terwijl ik met hele andere redenen in de stad kom. Gewoon zitten, basta! Ik zorg er wel altijd voor dat ik wat te drinken, knabbelen en een erg leuk speelgoedje/knuffel bij me heb, zodat ze zich niet hoeft te vervelen....Een eigen willetje prima, maar er zijn momenten dat ze gewoon moeten luisteren en daar valt niet over te onderhandelen
Jayden zit hier nog lekker in de kinderwagen hoor, als we ergens heen gaan mag hij er ook wel eens uit om een stukje te lopen, maar moet er nog niet aan denken om bijv. lopend naar het dorp te gaan met hem, daar mag ik dan wel de hele ochtend of middag voor uittrekken, en dan ook nog sjouwen met die boodschappen groetjes Setje
Joshua zit hier ook in de buggy. Hij mag van ons een heel stuk lopen, maar ik neem hem wel mee, want als ie moe wordt loopt ie weg en dat vind ik een te groot risico. En ook in de stad vind ik het nog niet fijn als ie de hele tijd loopt. Wel gaan we lopend naar de supermarkt, als we niet heel veel boodschappen hoeven te hebben. Daar kan hij dan gewoon in de winkelwagen.