Die van mij ligt ook in een slaapzak van 110. En van de hema heb je 86/104. Hier ligt ze nog in slaapzak, deken wil ze niet.
Nou eigenlijk tot het niet meer past . Mijn zoons slapen allebei erg druk/beweeglijk. Onder een dekbed blijven is best ingewikkeld. Nog elke avond dek ik mijn oudste van 4 toe, die ligt nog steeds door zijn hele bed heen. Mijn jongste houdt de slaapzak dus zo lang mogelijk aan.
Hier tot 2,5 jaar. Toen ze de eerste dagen in haar peuterbed lag wilde ze perse nog een slaapzak aan, toen bleek dat ze er zelf uitkon zonder slaapzak moest die uit . Jongste van 10 maanden slaapt ook in slaapzaak, er handig want op dit moment kruipt ze haar hele bed door.
prenatal, babydump, v@d hebben allemaal 110 en juist weer geen 100cm. Wij zijn daarom noodgedwongen van 90 cm naar 110 gegaan. Ik heb er 2 van de baby dump en 1 van v&. Maar ik moet zeggen dat die van v&d een stuk kleiner valt. Ik heb ze gemeten en de afmeting van de baby dump klopte en die van de vd was geen 110 maar 102.
Een slaapzak is geen must. Als jou meisje gewoon lekker onder de dekens blijft liggen is het toch ook niet nodig? mijn oudste is net uit de slaapzak (overgang van ledikant naar groot bed). Je kunt hele lange slaapzakken vinden hoor, als je wilt kun je ze wel tot een jaar of 7 in de slaapzak houden. Heb zelfs al eens gehoord dat iemand zelf de slaapzak verlengd had, omdat haar kleuter echt niet zonder wilde slapen.
De 100 cm slaapzak zit nog net aan. Maar als ze haar benen strekt heeft ze maar weinig ruimte. Hoe vallen die van de hema? Ze geven advies dat je met slaapzak 13 cm erbij op moet tellen op hun lengte dat je dan de goede maat hebt. Ik kom dan op 1m07 uit. Ik heb nu die van bambino die in 100 cm. Bij kruidvat vandaan.
mijn zoontje was nog geen 2 jaar toen ik ermee stopte. Want vond het juist gevaarlijk omdat hij er gewoon mee zijn bed uitklimde en ermee ging rennen en uit probeerde te trekken dat lukte hem 9 van de 10 keer wel. dus niet altijd garantie dat ze minder kunnen in slaapzak
De oudste met 2 jaar toen ze naar een peuterbed ging. De jongste is 1,5 en slaapt afwisselend met en zonder slaapzak, ligt eraan hoe warm het op haar kamertje is.
Jullie houden dit veel langer dus dan 1,5 jaar. Twijfel, twijfel Mijn dochter heeft altijd onder de dekens geslapen en woelt zich hier niet onderuit. Dus dat scheelt denk ik...
Hier ook nog een slaapzak, vind het ideaal. Alleen maakt ze hem af en toe wel eens zelf open 's ochtends, dat is wat minder.
Ik heb hier zomerslaapzakken van 1.30m. Geen idee waar ze vandaan komen, heb ze van mijn zus. Haar kinderen wilden ze niet aan en mijn zoon wou niet zonder (totdat hij dus overging naar gewoon bed).
Hier anderhalf jaar en sinds 2 weken zonder slaapzak. Als ze eventjes bij ons ligt 's morgens zagen we dr tevreden liggen als ze zelf het dekbed over zichzelf heen trok. Toen nachtje zonder slaapzak geprobeerd en ging prima. Daarnaast is het nu handig om er te laten wennen, omdat, als ze zonder deken ligt het nu niet zo koud us....
Onze meiden hebben tot 3,5 jaar in een slaapzak geslapen (vonden ze zelf heel fijn en knus), zoontje tot ong. 2,5 jaar. Ook in hun eenpersoonsbed overigens. Als ze eruit wilden trokken ze de slaapzak gewoon uit.
Hier heeft zoonlief maar een paar maanden in een slaapzak gelegen. Hij is ook erg beweeglijk, maar wil zijn voeten vrij hebben, anders is het krijsen. Ook heeft hij snel warme voetjes en die liggen dus eigenlijk altijd bloot. Bij voorkeur slaapt hij ook niet onder een deken. We trekken hem gewoon een lekkere warme pyama aan en van de winter kijken we wel weer verder. Misschien slaapt hij dan minder onrustig.
Mijn zoon was 3,5 of zo toen de slaapzak uit ging. Dochterlief al niet meer sinds ze in haar peuterbed slaapt (2 jaar en 4 maanden). Ik wilde hem nog aan doen maar ze deed em iedere keer uit. In het begin bleef ik dat ding aan doen, maar me man zei op den duur, waarom eigenlijk? Ja waarom eigenlijk? Heb em toen maar uit gelaten en dat ging prima.
Sinds gister niet meer Omdat beide slaapzakken in de wasmachine zaten, zijn we noodgedwongen de nacht in gegaan zonder slaapzak. En eigenlijk ging dat prima. Dus vanavond weer zonder slaapzak in bed gelegd, ook omdat ze nu koorts heeft. Ze blijft sinds ze een dekbed heeft goed liggen onder de deken dus was het meer voor geborgenheid.
Vlak voor ze 2 werd hebben we een peuterbed gekocht met dekbedovertrek dus slaapzak niet nodig meer! Was ook geen probleem, Ze ging mee een nieuw bedje uitzoeken, samen met papa bedje in elkaar gezet, hele middag aan het bedje kunnen wennen kijken, ff liggen, steeds zeggen dat ze een mooie bed heeft of een nieuwe bed heeft. We zeiden je hebt nu een nieuwbed met een deken dus slaapzakken gaan niet meer aan nou dat was prima. heerlijk geslapen, nooit problemen gehad.