Hoi meiden, Ik weet me even geen raad meer. Ik slik nu sinds drie maanden clomid. voordat ik clomid ging gebruiken had ik een onregelmatige cyclus. Nu gebruik ik clomid, mijn cyclus is nu 30 of 31 dagen. Ik ben nu inmiddels 3 dagen overtijd. Maar ik begin nu een beetje roze te vloeien. Ik vind het zo k*t dat ik morgen waarschijnlijk weer ongie word. Maar dat betekent dat ik op dag 34 zit. Moet je dan ook van uitgaan dat je ovulatie later is. Ik heb het gevoel dat de clomid niet aanslaat. ik ging er steeds van uit dat mijn ovulatie op dag 16 of 17 was. En ik weet zeker dat ik afgelopen 9 januari mijn ovulatie had want ik had heel helder slijm. Wat moet ik hier nu mee aan! Ik word er zo onzeker van. Hoop dat iemand mij een hart onder de riem kan steken. Ik weet het even niet meer. Groetjes Astrid
ik heb laatste ronde clomid ovulatie testen gebruikt Daarmee kwam uit dat mn werkelijke ei later was dan ik de voor gaande maanden had berekend en had gedacht ondanks slijm enzo Het kan idd ook zijn dat de clomid niet aanslaat. T is niet logish dat als ie eerder wel aan sloeg dat ie het nu niet doet, maar er is een kans dat je immune wordt. Meestal wordt je 14 dagen na je ei ongesteld stel dat je morgen ongi wordt en op dag 34 zitten zou je ei op dag 20 ongeveer zijn geweest. ik heb 3 rondes clomid gehad en bij alle 3 was mn eisprong niet op de berekende dag hoop dat je er wat aan hebt!