Hoeveel dagen voor nod test jij positief met CB Digitaal?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mammatje89, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik zit nu 5 dagen voor NOD, ik heb 2 cb digitaal testen gekocht en twijfel of ik er nu al 1 zou doen.

Hoe vroeg hebben jullie zwanger 1-2 getest met de CB?

2. linde90

linde90 Niet meer actief

zou het nog niet doen hoor, zonde van je centen,
    Ik zou eerst eens over een dag of 2 de kv2v5 doen en als daar een duidelijke lijn op staat pas de digi.

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Pas na nod en na posi kv, ik vind het zonde van het geld om zo'n dure test te doen als je nog niet posi getest heb met een goedkopere test.

4. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Op de dipsticks zie je echt een vage schaduw lijntje, beschouw die gewoon als negatief.

Ik denk inderdaad dat ik morgen middag even de kv 2v5 ga doen, en dan kijken wat die aangeeft. Maar ben gewoon benieuwd hoe vroeg sommige meiden ermee hebben getest.

5. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    hoi,
    ik heb 2 dagen voor nod met een clearblue met indicator positief getest.:)

6. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 1 dag voor nod positief getest, maar wel met het tweede plasje van de dag omdat ik eerst getest heb met een gewone midstream die licht positief aangaf, dus de cb toen ter bevestiging gedaan!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

9 DPO een positieve CB met indicator
    5 dagen voor NOD

Wel pas gedaan na een posi kruidvat 2 voor 5
    Anders vind ik het duur geld :p

8. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook eerst gewoon met de Kruidvat 2V5 testen.
    Ikzelf testte daarmee al 7 dagen voor nod licht positief mee en met de CB digitaal (1-2) op 4 dagen voor NOD

9. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ik heb nu zelf een licht roze streep op de kv 2v5, denk dat ik dan morgen die digitale ga doen.

10. linde90

linde90 Niet meer actief

mamatje, ik zou nog een dagje langer wachten, eerst je streepje op de KV nog wat donkerder. Je streepje is nog zo licht, dat is zonde van je centen en geeft een dikke teleurstelling als er niet zwanger komt te staan.

11. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Hoi mamatje,

ik had op vrijdag een positieve kv 2v5 test, op zondag een negatieve cb digital en op maandag weer een positieve kv. Daarna niet meer met cb getest, zonde van mijn geld vond ik dat.
    Succes

Deel Deze Pagina