Tot een jaar of 3 hebben we de hydrofielen gebruikt om af te drogen, voor Lisa gebruiken we ze dus nog steeds. Heb er toen ik zwanger was van Lisa een paar leuke bij gehaald, voor een 2e hoef je al haast niets te kopen, dus vond ik ook wel leuk.
Ik heb er enrom veel en mijn dochter gebruikt ze ook als slaapdoek en als ze ziek of verdrietig is knuffelt ze er ook mee. Ze wordt straks twee en de tweede komt dan ook. Ik heb er geen enkele bij gekocht, ze zijn nog mooi en ik heb er al zoveel. We delen ze straks dus gewoon.
Ik droog Finn nog regelmatig af met hydrofiele doeken.. Heb wel een aantal nieuwe gekocht, gewoon lekker zacht weer voor de nieuwe baby
Nou ik heb mijn zoontje maar tot een maand of 6 met hydrofiele luiere afgedroogd...daarna gewoon handdoek hoor! Maar onze handdoeken komen uit de droger...dus zijn wel altijd lekker zacht. Vond die hydrofiele luiers echt ondingen!
Onze handdoeken komen ook uit de droger, maar dan moet ik minimaal elke dag gaan wassen....! Die dingen nemen veel meer ruimte in beslag. En ik vind dat je beter met een hydrofiel op alle plekjes komt. Ieder zijn ding dus!
Ergens zo rond 1 a 1,5 jaar ben ik ze met een gewone handdoek gaan afdrogen. Nu gebruik ik ze als poetslap. En pas nog had ik er een héééle stapel nodig om dochter's spuug op te ruimen (was nogal ziek). Fijn dat je ze dan toch nog hebt liggen...
Hihi, ja ik hoor al dat ze voor alles handig zijn! Dat komt straks wel, als we ze niet meer voor de kids gebruiken.
Ik gebruik ze al heel lang niet meer... ik vind een lekkere dikke en grote handdoek veel fijner! Ik heb ze allemaal weggedaan toen mijn dochtertje 1 werd. Nu het wat kouder is vind ik het heerlijk om haar in een dikke handdoek te wikkelen... ipv zo'n klein doekje!