Kun je bij de Phil & Teds kiwi explorer (oude versie) ook een baby in het babynestje doen en tegelijkertijd een peuter in het zitje erboven plaatsen? Wie heeft er eentje en kan me helpen?
Kun je niet gewoon even bellen met de winkel waar je hem toentertijd hebt gekocht? Die weten vast meer!
@Amaryllis: Het is een tweedehands wagen die ik op het oog heb, al een redelijk oude. Maar ik denk dat ik phil en teds zelf even bel. @Taliaa: dat zou ik ook denken!! Maar die vrouw waar die wagen van is (die ik over kan nemen) wist het niet...??? Ik denk het wel en als ik de plaatjes van de internet instructie zie, dan denk ik dat het moet kunnen: http://www.babybuggy.nl/service/instructions/inkiwibuggies/KEBInstructions-PT.pdf
misa, je kan ook ff youtuben nara die modellen, ze hebben hele handige uitleg filmpjes hoe en welke mogelijkheden er zijn.
@Fafje: dit model is volgens mij al meer dan 10 jaar oud, ik kan er vrij weinig tot niets over vinden.. Dusssss ik heb phil en teds even gebeld en ze vertelden dat het kan! Joepie! Als ik er niet zelf uit kwam dan moest ik maar bellen en dan legden ze het ter plekke aan de telefoon uit. Netjes! Dus al het morgen niet een heel brekkerig ding blijkt, dan issi voor 60 euries van ons!
Ik heb zelf ook een Phil en Teds Kiwi explorer 2e hand gekocht. En het ombouwen is toch wel een klusje hoor maar het kan wel mits alle onderdelen aanwezig zijn. Je hebt dan dus de babywings nodig. Zitten deze er niet bij weet ik niet of je ze nog kunt kopen.
Volgens mij zitten die er allemaal bij. Die mensen wisten zelf niet dat het kon, maar hadden wel altijd onderdelen over...! We gaan vanavond kijken en hopelijk kopen!
Nou we hebben 'm! Ziet er nog erg goed uit voor zo'n oude wagen. En rijdt best heel soepel! 1 minpuntje: de dustang is niet verstelbaar, dus een beetje laag voor ons. Maar voor 60 euro een wagentje erbij: geweldig! Wij zijn blij!
Ja inderdaad stang is niet verstelbaar maar dat vind ik niet zo vervelend. en inderdaad 60 euro is geen geld voor een duo wagen hihi.
Edit: de stang is wel verstelbaar!! Dan moet je originele zitje van de stang af ritsen en dan zit er zo'n palletje wat je in moet drukken aan beide kanten. Daarmee kun je het een cm of 10 omhoog zetten! Zo laten wij 'm dus tandaard staan. Wat fijn!