De titel zegt het al een beetje... Ik ben drie maanden geleden bevallen en heb sinds een week of twee weer behoorlijk last van mn knip. Beetje een trekkend gevoel, ook heb ik nog steeds veel last van afscheiding (nog steeds niet helder) Is dit herkenbaar?
Ik heb er alleen in het begin last van gehad, toen de hechtingen nog niet waren opgelost. Dus dat was een kleine 2 weken. Ruim minder dan 2 maanden gelukkig. Wat balen dat jij weer last krijgt, ik zou er even mee naar de huisarts gaan.
Ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar de reacties hier. Ik heb nog behoorlijk wat last van mijn knip.........knippen moet ik eigenlijk zeggen. Ze hebben mij dubbel moeten inknippen omdat mijn meisje het geboorte kanaal niet in kon komen en ze konden er niet echt goed bij..... Ik heb echt een horror verhaal meegemaakt! Maar goed het liteken kan ik nog niet goed aan raken en binnen in durf ik nog niet goed te voelen..... Ik hoop dat het binnen kort al beter zal gaan
Ik heb er 3 weken last van gehad, maar echt alleen met plassen (het was ook helemaal geschaafd, dus het prikte gigantisch), de rest van de tijd merkte ik niet eens dat ik een knip had. Als ik jou was zou ik ook even langs de ha, al is 't alleen maar ter geruststelling.
mijn knip is opengegaan en moest uit zichzelf dichtgroeien (duurde eek week of 5-6 als ik me goed herinner) Nu nog geregeld last van een trekkend gevoel, en het is gevoelig bij het vrijen en kan geen tampons gebruiken want dat doet te zeer (ruw amteriaal).
Ik ben nu voor het eerst ongesteld en ik wilde donderdag (dN moet ik naar de chirurg voor m'n aambeien) een tampon proberen...... ga ik nog maar even niet doen dan denk ik
ik heb er nog altijd last van sinds de geboorte van de eerste iedere keer als het weer omslaat loop ik als een pinguïn en kan ik bijna niet zitten zoveel pijn doet het...al moet ik wel zeggen dat ik vlak na de bevalling alle hechtingen gescheurd had en alles vanzelf dicht moest gaan...het ziet er wel als vanouds uit maar zodra het weer veranderd reageert mijn litteken daar op
Ik heb zeker tot 4 maand na die tijd nog flink veel last gehad terwijl alles goed genezen was enzo. Verder heb ik op de 1 of andere manier als ik ongesteld word nog behoorlijk veel last en met het vrijen doet het ook nog steeds pijn Hoop voor jou dat het snel beter word!
Hier af en toe nog last, vooral bij fietsen. Litteken is nog gevoelig en smeer ik nog steeds om soepel te houden. Maar ja mijn hechtingen hadden ook losgelaten, waardoor het vanzelf dicht moest groeien. Na 9 weken was het dan eindelijk dicht, maar het heeft wel een flink litteken achtergelaten.
Ik heb aangegeven ..helemaal geen last..jah wel een dag of 3 maar niet noemenswaardig lang ofzo...het stomme is nu ik zwanger ben en het iets kouder wordt buiten dat ik hem ineens wel goed voel...zelfs zeer doet..dat is wat minder
heb er ook een maand of 2 last van gehad. Dit omdat de hechtingen niet wilden oplossen. Uiteindelijk 2x naar de huisarts geweest om ze te laten verwijderen. Daarna voelde ik meteen verlichting en heb er echt geen last meer van gehad.
uhm van de knip niet zoveel volgens mij, af en toe een wat branderig gevoel. Ben 3 1/2 week geleden bevallen. Maar wat het nare is...volgens mij heb ik een verzakking (achterwand of voorwand) Mijn dokter is met vakantie, dus ik kan het nog niet laten checken. Maar misschien kunnen jullie me alvast gerust stellen (of niet ), dit is wat ik voel nu: soms het gevoel dat er wat in zit (alsof er lucht vastzit), er steekt volgens mij iets naar buiten, dat voel ik met mijn vingers. Heb ook wel een zwaar gevoel als ik loop soms. Ik durf niet echt goed te kijken.... Herkennen jullie dit (met andere woorden "het is geen verzakking") of niet (en is het dus wel een verzakking ) Bah, dat zou echt balen zijn...ik ben nog maar 30...
mijn zoontje is bijna 5maand en de knip is nog steeds gevoelig! Niet tijdens lopen, fietsen ofzo, maar vooral tijdens de sex dat ik hem nog goed voel! En zelf pijnlijk is, laatst bij de huisarts geweest, hij heeft ff onderzoekje gedaan, was niks mis, maar hij vertelde wel dat het toch nog wel enige tijd kon duren dat het gevoelig zou zijn!
Ik heb er al bijna 3 jaar last van. Volgens mn bekkenbodemtherapiste zat/zit mn litteken verkleeft, nu heeft ze dit wat los kunnen masseren. Ik heb de tip gekregen om deze zalf er op te smeren; xylocaïnecreme.
heb ik ook nog tot een aantal weken terug gehad. had echt het gevoel dat er iets in mijn vagina zat dat er uit moest. En mijn baarmoedermond hing erg laag. Mijn vlk zei dat dit heel normaal is. Ja baarmoedermond zit nog niet helemaal dicht en hangt nog wat verder naar beneden. Tegen mij zei ze dat dit vanzelf bij zou trekken, en dat is dus ook gebeurt. Het gevoel dat er iets in zit heb ik niet meer. Maar als je twijfels waarom ga je dan niet naar een waarnemende huisarts?