Wie is er ook zwanger van haar eerste kindje en heeft totaal geen ervaring met baby's? Ik zit van alles te lezen maar ja iedereen doet het anders en ach het zal allemaal wel los lopen maar ik voel me soms zo dom... Ik heb echt het idee dat iedereen precies weet hoe het moet en ik de enige ben die bv nog nooit een luier heeft verschoond.
ik herken je verhaal hoor ik heb ook geen ervaring met baby's, heb nog nooit een luier verschoond enzo.. ook ik lees veel boeken en zit vaak hier op de site.. een vriendin van mij zegt dat je inde kraamtijd alles heel snel leert en dat je ook je moederinstinct krijgt waardoor je weet wat je moet doen.. maar ik ben zo bang dat mij dat niet gaat lukken...
Hier nog een hoor, heb nog nooit een luier verwisseld en het word ons eerste kindje. Maar ik maak me er niet zo druk om eigenlijk, ik heb zoiets van dat leer ik dan nog wel allemaal. Natuurlijk zal het in het begin een gekluns worden maar je zult het gauw genoeg leren (als ik sommige moeders hoor dan)... Dus je bent niet de enige hihihihi
Phieuw gelukkig ben ik niet de enige... Hebben/gaan jullie ook een cursus gevolg(en)d? Ik heb me opgegeven voor 'samen bevallen', dat start begin augustus. Ivm mijn zwangerschapsklachten krijg ik die cursus bij ons thuis. Hopelijk stelt me dat een beetje gerust. Dit forum is ook ideaal... ik heb al heeeeeel veel vragen gesteld.