melk loopt uit neus

Discussion in 'Baby en dreumes' started by moontje2008, Jul 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hoi allemaal

Ik keek net naar ons meisje en zag ineens dat er melk uit haar neusje liep.. en ze moest ff niezen... heb dit nog nooit eerder gezien..

Ze heeft twee uur terug een fles gehad en behoorlijk snel gedronken..

Wie herkent dit??

x

2. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    bj eva gebeurde dit ook een keer of 2

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nee ik heb het nog nooit letterlijk uit haar neusje zien lopen maar wel witte slijmerige stukjes uit haar neusje gehaald waarvan ik dacht dat het melk was en dan had ze ook geniest.

lag ze toevallig in bed of in de box? ik bedoel, LAG ze toevallig? dan wil het nog weleens teruglopen namelijk.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    ja.. ze lag idd!

Ik denk dat ik haar overvoer.. ze dronk eerst 70cc (gekolfd) 8X per dag en ik had het gevoel dat ze niet genoeg kreeg dus nu geef ik haar 90, maar ze gaf net melk terug.. ze was ook zo gulzig..

zo moeilijk he, wil gewoon niet dat ze te kort komt... consultatiebureau zei ook al dat ik beter niet al te grote flesjes moest aanbieden omdat dat te zwaar op d'r maagje zou gaan liggen, liever wat vaker komen en wat minder dan...

voel me zo schuldig.. ze zeggen altijd dat als je een baby krijgt je ook een gebruikershandleiding (in je hoofd) erbij krijgt, nou die van mij moet volgens mij nog geleverd worden..

x

5. mymiracle

hey niet schuldig voelen hoor, niks aan de hand toch? hier ook nog geen gebruiksanwijzing ;)

6. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    hier ook geen gebruiksaanwijzing ....is constant aftasten..

hier een berekening..
    150x gewicht in kilo;s / aantal voedingen...

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    ze moet zo'n 510 binnenkrijgen... ze krijgt 8 voedingen.. dus zo'n 63 ml per keer... heeft nu al 540 gehad en moet nog een keertje komen...:(

komt gewoon omdat mijn kraamhulp zo gestressed was en vond dat ze te weinig binnenkreeg... was ook eerst zo, want ze was te vroeg geboren en nog zo zwak.. maar nu drinkt ze als een bouwvakker..

ik dacht als ze genoeg heeft stopt ze wel, maar volgens mij is ze net zo gulzig als d'r mama..

x

8. mymiracle

mijn meisje was ook heel erg gulzig de eerste 10 weken, sinds toen werd het steeds iets beter omdat andere dingen nu ook interessant worden dus het leven bestaat niet meer alleen maar uit melk en slapen :D

9. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    mijn kraamhulp deed hetzelfde. we moesten in begin ook bijvoeden en na eva beide borsten dronk ging ik afkolven en moesten we 3 spuitjes inproppen (na de 1e kon je al zien dat eva het niet leuk vond meer).. eva gaf terug na de 3e.. vond zo zielig ...toen ook gehuilt.. en gezegt dat ik EVa NIET meer forceer als ze niet wil!!

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    mmm.. die eva's zijn best wel apart:D

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    moontje morgen gewoon een nieuwe dag!! probeer dan 60/7 en laatste fles 90

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hier ook van de week last van gehad. Spugen uit zijn mondje en daarna ook uit zijn neus. Ik wist niet dat het te maken had met teveel voeding binnen krijgen.

13. mymiracle

hoeft niet hoor, kan ook gewoon een keer voorkomen, hoeft niet perse aan teveel voeding te liggen, ligt eerder aan het maagklepje dat nog niet goed sluit, als je kindje dan ligt dan loopt het makkelijker terug en dus ook makkelijker de neus in.

Share This Page