Hallo Ik vraag me af tot hoelang je eigenlijk kunt auto rijden??? En jullie tot hoelang kunnen jullie achter het stuur zitten?? Groetjes
Ik rij ook nog steeds auto, vind ik veel fijner dan bijvoorbeeld fietsen! En het gaat nog prima, maar ik ben ook vrij lang. Misschien als je niet zo lang bent en dicht met je buik op het stuur zit, is het na een tijdje niet meer zo prettig auto rijden.
Tot je niet meer achter 't stuur past.. Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en rij gewoon nog zelf hoor. Niet ver, want ik kan niet lang stilzitten, dan krijg ik erge last van mn rug, dus we gaan niet verder als een kwartiertje 20 minuten... Ik ga iig niet meer op bezoek bij mn familie in Rotterdam op anderhalf uur rijden... Maar ik pas gewoon nog achter 't stuur. Wel neem ik alleen onze audi, niet onze alto uit 1989 want die is toch wat minder veilig zonder airbags en rembekrachtiging etc.
ik heb beide zwangerschappen tot het laatst auto gereden. naar het einde toe wel minder vaak en minder ver, had toch het idee dat m'n concentratie en reactievermogen wat slechter werden. maar ik kon prima bij het stuur ondanks heeeeel dikke buik.
Ik heb gewoon auto gereden tot de laatste dagen voor de bevalling. Geen probleem hoor! (zat alleen wel op een vuilniszak voor t eval mijn vliezen braken )
ik rij ook nog zelf ik blijf wel in de buurt mn stoel staat standaard wat naar achteren dus ik heb nergens last van haha
Ik heb de dag van de bevalling ook nog autogereden. Zolang het past je geen last krijgt van je bekken enz dat kan het prima. Echt grote stukken rijden vond ik niet meer prettig omdat ik dan last van me rug,bekken enz kreeg
Ik heb met de auto en de fiets gereden tot de laatste dag. Bij mijn weten is zwanger zijn geen ziekte of iets dergelijks waardoor je niet met de auto kan rijden.
Zou nog wel auto kunnen rijden als het zou moeten maar doe het liever niet meer. Ben vrij klein en zit echt vast achter het stuur. Fietsen gaat een stuk beter dus dat doe ik liever. nu hoef ik ook nergens naartoe met de auto alleen dus de noodzaak om te rijden is er niet. groetjes
precies tuurlijk KAN het op een gegeven moment allemaal wat lastiger worden maar das met zoveel dingen ( een dreumes in een winkelwagentje zetten bv)
Ik hoop dat ik straks nog kan rijden, maar ik ben er bang voor. Ik ben maar 1.55 en moet mijn stoel dus helemaal naar voren schuiven en aangezien de hendel onder de stoel zit...denk ik niet dat ik met ca.36 weken nog zo diep krom kan!
Tot je het zelf niet prettig meer vind. Ik merkte dat mijn concentratie slechter werd, dus ik gaf al vrij snel voor de meeste ritjes de autosleutels aan mijn man. Bovendien vond in de airbag zo eng dichtbij in de bestuurdersstoel. Maar als het zo uitkwam dat ik ergens alleen met de auto naartoe "moest" omdat ik bijv. spullen mee wilde nemen of vanwege slecht weer ofzo, dan deed ik dat gewoon wel. Hoewel ik vanwege mijn concentratie niet meer ver weg ging. Maar als ik kon kiezen, ging ik liever met de fiets! Dat heb ik tot het laatst vol kunnen houden.