hartritmestoornissen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fevelyn, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fevelyn

    Fevelyn Lid

    26 okt 2005
    64
    0
    0
    Hallo,

    Ik heb de laaste dagen weer veel last van hartritmestoornissen. Ik voel af en toe dat mijn hart een slag overslaat en dat voel ik in mijn keel. Ik raak daar heel erg van in paniek. Ik ga vanmiddag naar de huisarts. Het zal wel weer te maken hebben met emoties, denk ik.
    Zwanger zijn is heel erg leuk, maar ook zo spannend.... Wie heeft herkent dit en wie heeft tips voor mij?
     
  2. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo,

    ik heb dat dus ook en voel me daarna of tegelijkertijd ook duizelig worden... maar heb gehoord dat het voorkomt bij zwangere vrouwen..

    ik zelf ga rustig zitten of liggen en drink water na een paar minuten zakt het dan.. het is bij mij vooral als ik me inspan of ingespannen heb zoals opruimen en dat soort dingen... wanneer dat gebeurd houd een rust pauze van min 30 min...

    groetjes cristel
     
  3. Marije

    Marije Actief lid

    17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Ik heb er ook erg veel last van. Niet alleen als ik me ingespannen heb, maar ook als ik rustig op de bank lig. Word idd ook duizelig, licht in mijn hoofd, tintelig gevoel. Heel erg vervelend, moet dan echt even gaan liggen. Maar volgens mijn VK komt het heel vaak voor.
     
  4. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wat vervelend zeg!!
    Ik hoop dat het niet al te veel voorkomt.
    Ben benieuwd wat je huisarts zegt Fevelyn!!
     
  5. Fevelyn

    Fevelyn Lid

    26 okt 2005
    64
    0
    0
    De huisarts en de verloskundige hebben mij gerustgesteld. Het blijkt vaker voor te komen bij o.a. zwangere vrouwen. De baby heeft er helemaal geen last van, iets waar ik mij ook zorgen over maakte natuurlijk. Dat jullie ook duizelig zijn, kan inderdaad ook voorkomen. Ik heb daar geen last van. Ik voel me nu al weer een stuk beter en merk dat ik rustig aan moet doen. Bedankt voor jullie reacties.

    Groetjes, Evelyn :)
     

Deel Deze Pagina