tot hoeveel weken gebruik jij utrogestan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door missymaaike, 19 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik ben eindelijk weer zwanger, waarschijnlijk doordat ik deze ronde utrogestan ben gaan gebruiken.
    Nou zegt de gyn dat tot 6 weken utrogestan gebruik genoeg is en het lichaam het erna zelf doet.
    Helaas lees ik op internet wat anders , enben dus benieuwd naar jullie ervaringen

2. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Ik tot 12 weken als er echt een progesteron tekort is heb je het zeker tot 10 weken nodig. Google maar de placenta neemt de functie pas rond die tijd over. Bij mij niet bewezen tekort maar na alle ellende een soort van baadt het niet dan schaadt het niet.

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb het gebruikt tot 11wk en toen door elke dag een bol minder te doen naar 0 gegaan. Ik had van het zkh al met 8wk mogen stoppen, maar dat durfde ik niet. Voor mijn gevoel was het beter om door te gaan tot het moment dat de placenta het in principe overgenomen heeft.

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Bij mijn is het ook niet bewezen althans de gyn heeft uiteindelijk de conclusie van progestaron te kort getrokken na dat het vruchtje 3 x gestopt is met groeie rond 7 weken.
    Maar bah ik kom dus gruwelijk te kort en me gyn gaat echt niet mee werken :(

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Idd tot 12 weken wordt aangeraden, ik ben zelf met 10 weken gestopt omdat een tweeling zwangerschap zelf enorm voor progesteron stijging heeft gezorgd.

Wees slim, bel de poli gynaecologie dat je per ongeluk een pakje op een openbaar toilet verloren/ vergeten bent en vraag om een herhaal recept.

6. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik hoefde maar 10 dgn na de tp utro te gebruiken. In mijn voorgeschiedenis geen mk. Maar in het mck houden ze 10 dgn aan.

7. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Ik heb het vanaf 16 weken tot 36 weken gebruikt om vroeg geboorte te voorkomen dat kan dus ook nog

Deel Deze Pagina