Hallo allemaal, Misschien kan iemand van jullie mij helpen? Ik heb bijna een jaar geleden een curettage gehad. Sindsdien zeer korte menstruaties, met slechts bruinverlies, geen enkel bloed! Voor de miskraam en curettage menstrueerde ik normaal. Een hysteroscopie twee weken geleden wees gelukkig geen verklevingen uit. Op de echo afgelopen vrijdag, de dag ná mijn eisprong, had ik een baarmoederslijmvlies van 6 mm. Ze zag vocht in de baarmoeder en dat zou aanduiden dat er een eisprong is geweest. Mijn temperatuur is echter nog laag (vier dagen verder), terwijl die normaal gesproken stijgt na de eisprong. Ik betwijfel nu of ik wel een eisprong heb gehad en of 6 mm niet sowieso te weinig is voor een eventuele innesteling?! Ik heb overigens drie maanden getemperatuurd dus zo weet ik dat mijn temp normaal keurig stijgt na de eisprong en weer daalt op de dag van het eerste bruinverlies. Ik weet dus niet of ik altijd een eisprong heb (cyclus circa 32-34 dagen). Ik krijg volgende maand echo's, te beginnen op dag 12 na mijn eerste bruinverlies, dus ik hoop meer zekerheid te krijgen over de eventuele eisprong en de opbouw van het baarmoederslijmvlies. Vanaf januari zouden we verder gaan spreken over de eventuele vruchtbaarheidsbehandelingen. Heeft iemand hier misschien ervaringen mee of kan iemand me een handige tip geven? Graag hoor ik van jullie. Groetjes