Een tijdje geleden postte er iemand een positieve digitale test van Wondfo, die vals bleek. Nu kom ik dit artikel tegen dat ze ondertussen tienduizenden van die testen teruggeroepen hebben. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181004_03807667?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Ik vind eig dat er nog best wat andere fabrikanten over de brug mogen komen, Kruitvat en Action staan nu ook niet echt bekend om hun goede zw testen. Wel fijn dat dit bedrijf er zo voor uit komt! Scheelt een hoop verdriet bij veel mensen.
Aan de ene kant ben ik het met je eens maar het lastige aan streepjestesten blijft de interpretatie. Ik had een 100% vals positieve dipstick van zwanger en kids. Half uur laten 0,5 hCG in bloed namelijk en toch werd het door heb niet erkend. In het geval wat TS post zijn het digitale testen met het woord ZWANGER daar kan de fabrikant gewoon niet om heen. Ik zie het dus niet snel gebeuren dat andere ook over de brug komen.