Neeeee! Dit meen je niet... en wij maar al die begin weken doorploeteren. Vechtend naar de 13 weken. Show off... Super gefeliciteerd. Ten minste, neem aan dat je er heus wel blij mee bent toch?
Oh wauwwwww... Ben nu zo benieuwd hoe ver je nu bent... Van harte gefeliciteerd.. Wat een wondertje...
Whaaaa ik ben super benieuwd hoe ver je bent! Gefeliciteerd! Ik zou dus echt vandaag nog een echo laten maken
Ik ben wel een verbijsterd ja. Ik weet niet zo goed hoe ik me voelen moet. Tuurlijk hardstikke welkom! Maar als ik het al voel... hoever ben ik dan wel niet? Ik heb geen foliumzuur of vitamine geslikt. Alcohol gedronken... niet vaak, want had gewoon een kindje om voor te zorgen natuurlijk, maar toch. Hoe kan ik dit nou gemist hebben?
Allereerst vraag ik mij af waarom je überhaupt zoveel testen doet als je al 20 weken zwanger bent Ik kan niet verklaren waarom je negatief test, zwangerschapstesten reageren op hCG en dat zit altijd in je lijf tijdens een zwangerschap. 1+1=2 zou je zeggen, haha.
Whauw wat een grote verassing! Gefeliciteerd wel heel benieuwd hoever je bent, maar jij niet minder denk ik Hou ons op de hoogte
Wauw! Gefeliciteerd! Als het lukt zou ik vandaag nog een pretecho boeken, zou veelte nieuwsgierig zijn hoeveel weken ik was.
Je had eigenlijk 2 weken na de onveilige seks een test moeten doen. Ik ben ook heel benieuwd hoe ver je bent! Morgen maar direct een afspraak maken bij een echopraktijk!
Geen idee. Je kunt even gaan google'en. Of je belt een ziekenhuis om te vragen of je daar terecht kunt.
O wauw. Dan is het echt heel belangrijk om te achterhalen hoe ver je nu bent en hoe het met de baby gaat. Ik snap dat je geschrokken bent maar wil je wel feliciteren!
Holy moly wat een verhaal. Weet niet waar je woont maar bij prepret in amersfoort hebben ze vaak last minute nog plekjes. Heb even gekeken maar vanmiddag om 14:10 hebben ze nog plek bijv.
Waar voel je de bewegingen ongeveer? Ter hoogte schaambot of navel? Dan kan je al een beetje een schatting maken misschien. En liep je bv niet terug afgelopen maanden? Of was er een punt dat je oudste minder goed dronk?