Vaak kun je idd op zondag terecht. Ik weet niet waar je woont. Anders kunnen we mee zoeken.. Hier heb je bijvoorbeeld baby echo en die laat je echt wel komen. Je kan er trouwens gewoon terecht op een zondag.
Ik zou er niet het ziekenhuis of verloskundige voor gaan bellen, baby zit er morgen ook heus nog wel pretecho bureau kan natuurlijk wel!
Ow wauw! Dat is nog eens een verrassing Gefeliciteerd. Ik zou ook als een gek gaan googlen naar een echobureau die op zondag open is. Al zou ik naar de andere kant van het land moeten rijden
Wauw wat bizar! Gefeliciteerd! Ben nu toch ook wel heel benieuwd hoe lang al! Ik blijf dit topic ff in de gaten houden
Ik woon in den helder, geen grote stad dus de opties zijn beperkt. Alleen maar ziekenhuis en verloskundige. En de borstvoeding is inderdaad opeens heeell minimaal geworden. Ik denk toch dat ik gewoon morgen bel op een werkdag. Met dit verhaal zullen ze echt niet zeggen van kom maar over 2 weken.
Jeetje wat bijzonder. Maar waarom heb je niet eerder getest eigenlijk? In mei dacht je toch ook al zwanger te zijn? Spannend hoor. Ben ook benieuwd hoe ver je bent. Gefeliciteerd!
Ik had denk ik toch geprobeerd om vandaag een afspraak te krijgen , misschien is de verloskundige toevallig in de praktijk en mag je wel komen
@Niewsgierigbijtje ik voel het tussen navel en schaambot in! Beetje in het midden. @Mila27 Mn dochter is 14 maanden nu.
Wauw! Dat is nog eens een verassing. Ook ik ben heel benieuwd hoe ver je dan bent. Ik blijf je topic even volgen..