Kun je je niet meer herinneren wanneer je een beetje bloed had? Vaak helpt het om even je agenda door te bladeren en dat te linken aan een activiteit. Bijvoorbeeld dat moment dat je met vriendin x op het terras zat. Misschien is dat wel de innesteling geweest
De testen daarna waren negatief. Het was zo'n valse leidapharm test, die vaker vals posi geven dan ze echt zijn (had ook al ff teruggebladerd haha)
Wauw! Gefeliciteerd!! Ik zou gewoon het nummer van de verloskundige vandaag bellen en je verhaal uitleggen. Denk dat ze je absoluut meteen laten komen, zeker als je aangeeft dat je getest hebt omdat je een baby voelde. Dan gaan ze je echt niet laten wachten. Die dames in de praktijk zitten toch “op wacht”. Ben heel benieuwd!
Die zitten op wacht voor er een bevalling begint of bij calamiteiten. Die zitten er niet in geval van ts. Ik denk dat de vk zal zeggen dat ze morgen maar ff moet bellen voor een echo/controle
Haha wow! Proficiat! Niet al te druk maken om de dingen die je hebt gedaan terwijl je wellicht al zwanger was. Dat is nou eenmaal gebeurd en gelukkig hebben de meeste kindjes daar geen schade van. Vanaf nu gewoon opletten is al perfect. Er zijn helaas genoeg dames die wél weten dst ze zwanger zijn die ook gewoon door gaan met roken enz. Wel grappig dat het lijkt of de dames hier nieuwsgieriger zijn dan jij zelf hoe ver je bent haha. Ik kan me voorstellen dat je het wil weten, maar ik zou denk ik zelf ook wachten tot een doordeweekse dag. Die ene dag maakt natuurlijk niks meer uit. Aan de andere kant klopt het natuurlijk wel dat je verloskundige er toch moet zijn vandaag dus kan je altijd bellen voor advies en het aan hun overlaten of je wel of niet hoeft te komen. Ik zou geen ziekenhuis bellen oid
Ik voelde mijn dochter met 14 weken ook tegen mijn hand zachtjes tikken het waren natuurlijk geen harde schoppen en voelde het ook niet dagelijks. Ik voelde haar voor het eerst op 12 weken bewegen, bevestigd tijdens een echo
Ja dat je het vroeg kan voelen herken ik zelf ook met alle 5 mijn kinderen. Alleen het echt buiten af voelen zoals ze aangeeft "een tik" en "de beweging die daaraan vooraf gaat" Dus het draaien van de foetus kan haast niet met 14 weken. Dus vind dat wel bijzonder. Zou haar dan toch eerder een week of 17 a 18 schatten
Ik heb haar niet zien schrijven als draaien, enkel de plopjes sinds 2 weken en 2x een tik tegen haar hand gisteren Als ze ook het kind heeft voelen draaien dan is ze wellicht al veel verder dan 20 wkn.
klopt maar ze zou een paar dagen later nog testen, vandaar mijn vraag hoe het daarmee is afgelopen. Als die ook negatief was dan is ze iig korter dan 4 maanden zwanger.
Ik voelde en zag mijn zoontje zelfs schopjes geven met 14 weken maar was behoorlijk dun en placenta lag achter.. dus kan wel hoor
Wauw jeetje wat een verhaal! Hoe bijzonder! Gefeliciteerd, ik kan mij voorstellen dat het nieuws echt even moet landen. Ik ben 19 weken en voel de bewegingen ook tussen schaambot en navel. Ik denk/gok dat je ergens tussen de 15 en 20 weken bent ofzo. Wauw wat spannend!
Klopt inderdaad. Draaien stond er niet dus verkeerd gelezen maar er staat "Ook het gevoel wat net voor het tikje komt. Kan dat niet echt uitleggen" wat ik dus als dusdanig heb geïnterpreteerd. En ik ben nog geen 20 weken en voel beeb toch heen en weer draaien dus dat is toch wel mogelijk. Ik ben zelf ook erg slank maar nooit meegemaakt dus wel erg bijzonder!