hoi allemaal, Dit is nu mijn vijfde week van mijn verlof en ik verveel me nu echt dood! Deze week heb ik echt niets meer te doen.... Wat doen jullie allemaal in je laatste loodjes? Alles is al 3 keer schoon en aan kant. Ik wou dat de bevalling begon... maar daar heb je niets over te zeggen.. Groetjes!
Ik werk al vanaf week 14 nog maar hooguit 2 uurtjes per dag ivm BI en ken dat gevoel als geen ander. Vooral omdat ik wel wil maar niet kan. Ben aan een thuisstudie begonnen, heb een aantal boeken uitgelezen, maak overuren op het internet, doe dutjes, kijk wat tv en wacht tot m'n vriend thuis komt van het werk... Nog maar eventjes!!
ik herken het ook hoor.. ik zit hele dagen thuis,dat was een bewuste keuze, maar ook ik heb zo mijn verveel dagen.. vandaag ook.. heb gisteren een nieuwe laptop besteld bij neckermann en die zou vandaag binnen komen.. daar had ik me helemaal op verheugd omdat ik dan eindelijk sims3 kon gaan spelen, blijkt de bestelling niet goed gegaan te zijn!! moet ik dus nog langer wachten..
Dames die zich vervelen, ik heb ergens gehoord/gelezen dat als je zit te wachten op de bevalling het alleen maar langer kan duren. Dusss zorg dat je wat te doen hebt haha. Alle kleertjes zijn gewassen? Enveloppen voor de geb.kaartjes zijn geschreven? Moet je toevallig nog naar de kapper? Heb je nog foto's die ontwikkeld en evt. ingeplakt moeten worden?
Ben zelf met inplakken van foto´s aan de slag gegaan tegen verveling. Na een uurtje of wat zitten moet ik wel even liggen, maar beetje bij beetje werk ik de achterstand bij. Het is niet het leukste klusje maar houd je wel bezig. Je kunt ook evt. negatieven inscannen, is ook een behoorlijk werkje, maar niet al te zwaar...
ik heb pas een weekje (nog niet eens) verlof en ik verveel me een ongeluk. wat doe ik om de tijd een beetje sneller te laten gaan: probeer allerlei cakejes en lekkere dingen te maken. (eingelijk meer voor mn vriend) idd fotos inplakken. ik ga morgen beginnen met de geboorte bedankjes maken. in het weekend ga ik naar de honkbalwedstrijden van mn vriend kijken (als het mooi weer is) een beetje playstationnen beetje schoonmaken en opruimen en op een dag moet ik er maar aan geloven dat mn achterstallige was nog een gestreken moet worden.
vervelen? wat is dat hihi. heb hier een hummel van 3,5 lopen dus die houd me bezig. heb een mega tuin die gedaan moet worden ne en huis dat van kant moet. ik kom zelfs tijd te krot en moet echt me rust momentjes pakken anders krijg ik last. maar goed wat je idd kunt doen is een hobby zoeken waarmee je niet veel hoeft te wandelen ed. dus bijv boeken lezen, puzzelen, fotos plakken, borduren hihi, zulke dingen allemaal. zijn best leuke tijdverdrijvers maar je word er wel moe van maar als je die tussen je normale bezigheden van stoffen ed doet zijn ze erg leuk.
ik zit nu ook al ruim 2 maanden thuis, maar vervelen doe ik me bijna niet. Laatste dingetjes in orde maken, ik zou de enveloppen van de geboortekaartjes kunnen gaan schrijven, beetje met de honden wandelen, als mijn bankrekening dat toelaat nog wat leuke kleertjes aanschaffen, theeleuten bij mijn moeder, lezen, nee ik kom de dagen wel door