sensitest ovulatie test, bijna positief? graag jullie mening :)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by rianne2985, May 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hoi meiden,

Vorige maand heb ik mijn ei goed gevonden met de ovulatietesten van sensitest. Echter vind ik dat deze maand de controle lijntjes ook erg licht blijven qua kleur. Kan dat per cyclus verschillen?
    Ik heb zojuist een test gedaan en de testlijn (links) dezelfde kleur als de controle lijn (rechts), dus ik denk dat mijn ei er wel aan zit te komen. Wat denken jullie?

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Inderdaad erg licht!
    Maar ik heb geen ervaring met de Sensitest.

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Erg licht inderdaad. Ik zou er dan niet echt op vertrouwen. Misschien wordt de testlijn nog wat donkerder.

4. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    ik volg mijn voorgangers, hij is wel erg licht. Mss 'slecht' lot?! Gewoon doortesten en voor de zekerheid en het genot lekker gezellig maken :)
    Veel plezier!

5. rianne2985

Bedankt voor jullie meningen :D Ik test gewoon nog even door. Denk dat m'n ei zaterdag of zondag gaat springen. Tot die tijd maken we het om de dag gezellig. En daarna is het weer afwachten!

6. DDucky

DDucky Bekend lid

Jul 7, 2014
    997
    317
    63
    Ik ben deze ronde ook voor het eerst bezig met deze testen.. maar mijn controle lijntje is veel donkerder dan de jouwe!
    Mijn testlijn was nog niet zo heel donker, maar was voor mij pas eerste positieve geteste test :)

7. rianne2985

Ja in mijn vorige ronde heb ik ook deze testen gebruikt en toen waren mijn controle lijntjes ook donkerder. Wel andere batch. Misschien dat het daarmee te maken heeft. Verder vind ik ze wel erg fijn, jij ook?

8. DDucky

DDucky Bekend lid

Jul 7, 2014
    997
    317
    63