sensitest ovulatie test, bijna positief? graag jullie mening :)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by rianne2985, May 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hoi meiden,

Vorige maand heb ik mijn ei goed gevonden met de ovulatietesten van sensitest. Echter vind ik dat deze maand de controle lijntjes ook erg licht blijven qua kleur. Kan dat per cyclus verschillen?
    Ik heb zojuist een test gedaan en de testlijn (links) dezelfde kleur als de controle lijn (rechts), dus ik denk dat mijn ei er wel aan zit te komen. Wat denken jullie?

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Inderdaad erg licht!
    Maar ik heb geen ervaring met de Sensitest.

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Erg licht inderdaad. Ik zou er dan niet echt op vertrouwen. Misschien wordt de testlijn nog wat donkerder.

4. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    ik volg mijn voorgangers, hij is wel erg licht. Mss 'slecht' lot?! Gewoon doortesten en voor de zekerheid en het genot lekker gezellig maken :)
    Veel plezier!

5. rianne2985

Bedankt voor jullie meningen :D Ik test gewoon nog even door. Denk dat m'n ei zaterdag of zondag gaat springen. Tot die tijd maken we het om de dag gezellig. En daarna is het weer afwachten!

6. DDucky

DDucky Bekend lid

Jul 7, 2014
    997
    317
    63
    Ik ben deze ronde ook voor het eerst bezig met deze testen.. maar mijn controle lijntje is veel donkerder dan de jouwe!
    Mijn testlijn was nog niet zo heel donker, maar was voor mij pas eerste positieve geteste test :)

7. rianne2985

Ja in mijn vorige ronde heb ik ook deze testen gebruikt en toen waren mijn controle lijntjes ook donkerder. Wel andere batch. Misschien dat het daarmee te maken heeft. Verder vind ik ze wel erg fijn, jij ook?

8. DDucky

DDucky Bekend lid

Jul 7, 2014
    997
    317
    63
    Geen idee of het daarmee te maken heeft.. dit is pas mijn eerste keer :)

Ik vind ze erg duidelijk! Zeker als 'beginner' is het erg fijn dat er in de bijsluiter staat wanneer je t beste kan beginnen met testen afhankelijk van je cyclus. En dat je ook maar een streepje hebt als hij negatief is! Ben benieuwd wat de mijne vandaag nog gaat doen..

9. rianne2985

Als ze bij mij beginnen op te lopen, dat wil zeggen: het testlijntje even donker als de controle lijn, dan test ik 2x per dag. Vorige keer had ik om 8 uur 's ochtends nog een negatieve test en om 3 uur 's middags een knal positieve test.

Veel succes!

10. DDucky

DDucky Bekend lid

Jul 7, 2014
    997
    317
    63
    Dank je :) jij ook!
    Ik had om 2 uur gisteren middag positief en gisteren avond om 11 uur ook.
    Had ook al gelezen dat de meeste idd dan 2 testjes deden, dus dat heb ik maar mee gedaan ;)
    maar waarschijnlijk zal die van vanmiddag negatief zijn omdat mijn temperatuur met 0.1 graden gestegen was vanmorgen t.o.v. gister.

11. rianne2985

Ja idd! Als ik dat toen niet had gedaan en de volgende ochtend ook pas weer had getest dan had ik hem gemist!
    Ja waarschijnlijk zal jouw testje dan idd weer aflopen.
    Dan is het weer wachten geblazen helaas, zo zenuwslopend!!

12. DDucky

DDucky Bekend lid

Jul 7, 2014
    997
    317
    63
    Oh bah! Lijkt me helemaal zenuwslopend als je m niet vind :eek:
    Maar gelukkig is dat niet zo geweest bij jou!

Nu is het inderdaad maar wachten.. we'll see ;)
    Succes in ieder geval!

Share This Page