Bij de eerste 2 heb ik doorgewerkt tot 36 weken, bij mij kwamen ze alle 2 te laat. Bij ons 3e kindje wilde ik dat ook maar vanaf de 1 op andere dag was ik zo klaar met werken dat ik in overleg met 34 weken gestopt ben. Ik vind het heerlijk noig even tijd met onze eerste 2 kindjes te hebben en heb heerlijk genoten.
Ik wilde doorwerken tot 36 weken, maar heb besloten om er 2 weken vakantie voor te plakken, dus met 33,5 week heb ik mijn laatste werkdag. Ik werk in de kinderopvang, dus dat is best zwaar.
Ik heb ook tot 36weken gewerkt.. Was af en toe best wel pittig (werk in de horeca) maar ben blij dat ik t gedaan heb..
Ik heb gewerkt tot 34 weken, verplicht! Dit ivm het werken op een babygroep (kdv). Had aan de ene kant wel langer willen doorwerken, maar mijn collega's moesten meer tillen, in en uit stoelen, bedjes enz. Dat de 34 ook zeker goed ingeschat is. Ook nu wil ik doorwerken tot de 34weken... al hoop ik dan op een niet te warme zomer...
Ik stop waarschijnlijk al best vroeg. Ik neem ontslag op mijn werk en ga na de bevalling zeker het eerste half jaar niet werken en dan op zoek naar ander werk. Ben mijn werk al erg lang zat en was al langere tijd op zoek naar iets anders maar aangezien ik een vast contract heb ga ik niet nu nog van baan wisselen. Wil zoiezo met 34 weken met verlof en heb waarschijnlijk ook nog 1 á 2 weken vakantie die ik op kan nemen. Misschien dat ik die vakantieweekjes aan de achterkant erbij plak ipv ervoor. Heb lichamelijk zwaar werk dus denk dat het niet eens zo verkeerd is dat ik al wat vroeger stop.
Afgelopen vrijdag was mijn eerste vakantiedag.. Volgende week heb ik ook nog de hele week vakantie. Mijn zwangerschapsverlof begint vanaf 3 januari (dan ben ik 36 weken) t/m 26 april. Ik heb in de week van 26 april nog een weekje vakantie opgenomen, dus vanaf 3 mei begin ik pas weer met werken...
Als het zo voorspoedig blijft gaan als tot nu toe, blijf ik werken tot 36 weken. Ik heb liever (denk ik) die extra weken als de kleine er is. En daarna nog 3 weken vakantie, dus hoef pas de laatste week van juli weer te beginnen
Ik had helaas geen keus in beide zwangerschappen. Bekkeninstabiliteit zorgde dat ik bij mijn eerste er met 27 weken uit moest en bij mijn huidige met 26 weken.
hier de planning op 13 januari verlof, stond 12januari al vrij geroosterd en heb de 2 dagen ervoor ook verlof genomen. Dus a.s. vrijdag is mn laatste dag