Haai haaiii wij willen in juni lekker op vakantie naar een leuke camping in frankrijk... (misschien italie maar dat is wel erg ver rijden) Mijn oudste is dan 2, en kan dus al een beetje spelen/ peuterbadje etc....... en mijn jongste kruipt dan waarschijnlijk net. We willen graag een huisje, of een luxe tent.... Maar ik ben wel benieuwd of iemand hier leuke tips heeft.. .en hoe ging het rijden met jullie? Sam is nogal snel verveelt en als ik naar mn moeder ga, uurtje rijden, dan is hij het soms al zat...... hoe doen jullie dat? Oja ik vind het wel belangrijk dat er een groot zwembad bij zit, met een heeel leuk peuterbad, zodat Sam zich super kan vermaken.... Ben benieuwd Liefs Muis
ik kan je niet helpen, maar misschien heb je wat aan deze site Camping-Frankrijk.nl staan veel meningen/ervaringen en je kunt oproepjes plaatsen.
Camping Le pommier.. super camping geweldig peuterbad met glijbanen piratenschip enz... je hebt ookal in het voorseizoen animatie... luc en lilli echt super leuk voor de kids! kinderboerderij.. ponyrijden enz.. wel een caming tegen een berg dus het klimt erg.. tenten staan beneden..!