verplicht rusten!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HooyoShimbir, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    hallo.

Sinds donderdag doen me harde buiken pijn, voelt echt al lichte weeen zeg maar, ze kwamen gelukkig niet in regelmaat alleen na inspanning of tijdens inspanning veel en vaak.
    Daarnaast loop ik al een week of 4 met menstruatiepijn/krampen (zonder harde buik) waardoor ik al rustiger aan moest gaan doen.

Vandaag na een nacht wakker te hebben gelegen toch maar even de verloskundige gebeld, en moest gelijk langskomen. Gelukkig geen ontsluiting maar ze heeft wel gezegt dat als ik zo door ga die kans er wel in zit ontsluiting te gaan krijgen.

Nu verplicht rust!! En ik baal daar behoorlijk van (alles voor de baby maar toch), vooral met dit mooie weer. En ja hoor, dochter vandaag strond vervelend (dacht ik) blijkt ze 39gr koorts te hebben :). Nu doen we dus samen even niks.

Moest het even van me afschrijven ;) en zijn er nog dames die met dit mooie weer ook verplicht moeten rusten..?
    Waarmee doen jullie dat? En hoe doen jullie dat met de eventuele andere kinderen in huis?

Heb me werk gebeld en die reageerde gelukkig erg lief.

Verveel me nu al! Heb helaas ook geen tuin waar ik lekker in kan gaan zitten.

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Jammer dat je geen tuin hebt want ik zou zeggen: sla lekker veel (baby) bladen/boeken in en ga lekker lezen. Met een kleine erbij is het natuurlijk altijd minder rustig maar miss kan ze eens een dagje bij oma/opa?

Snap dat je echt denkt dat je je rot gaat vervelen (dacht ik ook over mn verloftijd) maar na een goeie week, misschien twee ben je er aan gewend en vermaak je je wel. Nou is het extra lastig natuurlijk als je rust moet houden maar ik zou gewoon lekker gaan lezen dan en miss fims kijken enzo? Desnoods op het balkon met je billen in een babybadje om af te koelen ;) lekker vriendinnen langs laten komen en gezellig kletsen....

3. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    IK snap goed dat je baalt dat je rust moet houden. Ik zit daar ook mee dat ik rust moet houden. Van de trap gevallen=gebroken teen,zere bekken en rug. En last van te weinig longinhoud(heb inspanningsastma/weinig longinhoud en nu de baby ertegen aan drukt gaat alles nog minder goed.
    Maar wat ik zo de hele dag doe is tijdschriften lezen,tv kijken,computeren ;) en nu voorzichtig de hond uitlaten omdat t moet en een klein beetje beweging is wel goed natuurlijk;)

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    beterschap voor je dochtertje! En zorg goed voor jezelf!!

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ga denk idd veel tijdschriften inslaan, altijd leuk!
    En morgen me balkon ff gezelli maken, misschien nog iets van babyfotos van dochter uitzoeken zoiets.
    Hoop dat ik er snel aan gewend raak want k moet nog wel ff :)

Kleine meid s harstikke ziek geworden. 40gr en heeft al zetpil gehad. Ze heeft last van extreem lage bloedsuikers bij te lang vasten/ziek zijn waarvan ze buiten bewustzijn kan raken en ze wil echt alleen maar water dus ga gestrest de nacht in :'( helpt ook niet echt mee! Blijf last van me buik houden.

6. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    ai wat rot! Hoe oud is je dochtertje? Misschien kan je zorgen dat ze toch nog iets binnen krijgt, iets dat ze heel lekker vind....

Deel Deze Pagina