Verschoon probleem.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Gerdatje, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    #1 Gerdatje, 7 jan 2014
    Laatst bewerkt: 7 jan 2014
    We hebben nu al een aantal weken een verschoon probleem.
    Onze dochter wil dus gewoon niet meer op heet rug op de commode liggen.
    Als kik beneden weg dat ze een schone luier krijgt, begint het al. Gillen schreeuwen, Schoppen. Met een plas broek kun je het nog wel eens een keer staand doen. Maar als ze gepoept heeft. Dit is gewoon echt een drama.
    Heb haar gisteren naar op haar knietje laten zitten ( kruip houding).
    Dit ging redelijk. Net had ze ook gepoept, en heb ik haar maar onder de douche gezet.
    Maar zelf met het afdrogen wil ze niet liggen.

Herkent iemand dit probleem?
    Wat hebben jullie gedaan.
    Als de luiers op zijn, ik wil luierbroekjes halen. Is als weer wat makkelijker aan doen.

Er is na mijn weten ook niks gebeurd. Vind vooral voor haar zo erg. Ze is dat echt in paniek en echt bang.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hoe oud is ze? Mn dochter van ruim 2 is niet bang maar wel heel opstandig als ze verschoond moet worden. Ze wil meestal niet gestoord worden in waar ze op dat moment mee bezig is. Misschien niet pedagogisch verantwoord, maar ik geef haar wel eens mn smartphone terwijl ze verschoond wordt. dan blijft ze iig goed liggen ;)

3. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    We word over een kleine 2 weken 2 jaar.

4. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Al zo'n 1,5 jaar hetzelfde probleem. Gillen, krijsen, verstoppen.
    Ik ben de enigste die haar verschoond dus er is nooit iets gebeurd. Zodra ze gaat poepen begint het al... Niet tussen vegen he mama! De huisarts zei dat er kinderen zijn die dat echt vreselijk vinden en dat dat overgaat als ze volledig zindelijk zijn en alles zelf kunnen doen.

Ondertussen zie ik tegen elke poepluier op vanwege de mega strijd en het gigantische drama wat erbij komt kijken...

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Wil ze alleen niet op de commode verschoond worden? Want dit probleem hebben wij ook circa een jaar geleden gehad. Oplossing was gewoon op de grond verschonen.. Ze werd er namelijk echt panisch van, zoveel angst :(

Deel Deze Pagina