Advies gevraagd omtrend strieen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hinata, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Ik ben nu iets meer dan 13 weken zwanger en mijn buik begint zichtbaar uit te zetten en nou vroeg ik me af of jullie misschien iets weten wat echt goed werkt tegen strieen?
    Ik heb namelijk al voordat ik zwanger was een aantal strieen gekregen door het snel bijkomen door medicatie en ik wil er natuurlijk zo min mogelijk krijgen! Dus wie heeft het wondermiddeltje voor mij haha

2. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    ik gebruik nu bio oil vanaf het begin af aan al
    ik zie nog steeds geen streepje en hoop dat het zo blijft ook dus ik raad bio oil zeker weten aan

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    er bestaat geen wondermiddel tegen... het insmeren kan helpen het soepel te houden en mischien iets te verminderen maar tegenhouden doe je het niet

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    het schijnt genetisch te zijn. Als je het al een keer eerder gehad hebt ben je er gevoelig voor en heb je meer kans. Alle smeerseltjes zijn geldklopperij. Je onderhuidse bindweefsel scheurt, en een zalfje smeert alleen de bovenste huidlaag....

Dus wat je kan doen is veel duimen en proberen er zo goed mogelijk mee om te gaan. (heb ze zelf ook dus weet dat het niet tof is).
    Heb zelf wel gesmeerd puur om de jeuk wat te verminderen.

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Same here......bij vorige zwangerschap met rot gesmeerd, maar vanaf een lekkere groeispurt met 30 weken toch een mooie tijgerprint gekregen ;)
    Uiteindelijk is alles wel weer weggetrokken en zag je er niet veel meer van en nu rekt alles weer uit......zucht....

6. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Gebruik ik ook en sinds 2 weken heb ik opeens striae (en best erg ook!).
    Wondermiddel bestaat geloof ik gewoon niet!

7. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    ik noem het geen wondermiddel ofzo want ik weet dat dat niet bestaat maar ik ben iemand die best wel snel striae krijgt ik ben gewoon verbaasd en blij dat ik nog steeds niks heb maar je weet maar nooit ik hoop echt dat het zo blijft

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zoals iedereen al zegt een wonder middel bestaat niet en voorkomen kun je het helaas niet het is echt genitisch bepaalt. je kunt wel smeren hoor is niks mis mee doe ik ook hoor...ik heb ook een tijgerprintje over gehouden aan mijn 1e zwangerschap

9. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Ik denk dat ik die bio oil maar ga proberen, proberen kan nooit kwaad... dan kan ik achteraf tenminste niet denken van had ik maar, dan weet ik tenminste dat ik het geprobeerd heb en is het waarschijnlijk ook makkelijker te accepteren!!

Ik wist al dat ik er gevoelig voor was, aangezien ik een huidaandoening heb die ook met het bindweefsel te maken hebben. Ik heb sclerodermie (verhardheid van het bindweefsel) op mijn arm en schouderbladen en het zit in principe door mijn hele lijf, alleen komt het niet overal tot uiting

Bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina