Hi dames, Vandaag heb ik getest met de easy@home tests, ik denk dat ik ergens tussen de 6 en 9 dpo ben. Ik zeg denk omdat ik wat moeite had deze maand met mijn lh piek vinden. ik denk wel wat te zien, maar echt zo moeilijk… Oh en ik weet dat het nog heel vroeg is om te testen, maar als je zo een hele doos testjes heb staan is het moeilijk om er vanaf te blijven anyways, bedankt voor het lezen♥️
Ik zie idd iets vaags, maar heb ze vaker zo gezien en toen was het vals. Je hebt dus geen lh piek gevonden? Heb je wel dagelijks tm heden doorgetest om hem te vinden? De kans is dus ook aanwezig dat je nog korter in je lf zit of wellicht nog niet eens in je lf? Ps....16 dagen geleden zat je nog in je vorige cyclus. Hoe kan je dan nu al 6 tm 9 dpo zijn?
Op de zwangerschapstest zie ik nog een roze gloed wat lijkt erop dat ie nog aan het doorlopen was. Het gebeurt heel vaak dat bij het doorlopen de voorgedrukte waar de test streep hoort te zitten een soort streepje lijkt maar wat dus uiteindelijk geen positieve streep is. En zoals je ook zelf aangeeft , 6-9 dpo is redelijk vroeg om te testen. En idd, niet zo lang geleden was je aan het einde van de vorige cyclus en toen hadden we ook meegekeken. Hoe kan je / hoe weet je zeker dat je nu tussen 6 en 9 dpo zit?! Had je toen uiteindelijk je menstruatie gehad? Heb je daarna ovulatie testen gebruikt of heb je BBT bijgehouden?
Hi! Nou ja hahaha lang verhaal 2 weken terug had ik deze testen pas net binnen en had ik getest eigenlijk ja stom gewoon nieuwschierig en dus helemaal in de war want ik had net me menstruatie achter de rug en toen kreeg ik zown vage test dus vandaar me oudere topic hahaha snap dat het verwarrend is. Ik heb wel ovulatie testen gehad met een piek op 23 april, maar merkte aan me lichaam weinig ik had geen cervix slijm en me libido was ook totaal niet aanwezig (dit heb ik normaal wel altijd) dus vandaar dat ik zeg nouu weet het niet zeker! (En ja ik had doorgetest en de lijntjes liepen weer af) dus ik denk 6 dpo ja… maar zou er zomaar naast kunnen zitten idk voel me er gewoon niet zo zeker van nu net ging ik weer naar de test kijken en zie ik de lijn super duidelijk! Ik zelf heb met deze testen tot nu toe geen indrooglijntjes gehad ! Ook lijkt de lijn best roze nog? Njah ik zal sowieso wel te vroeg zijn morgenavond komen pas me nieuwe testen binnen dit was namelijk me laatse, dus spanneennddd
Dit hier op deze test is de voorgedrukte waar de test streep hoort te zijn. Het heeft geen kleur, het is wel ‘duidelijk’ te zien maar het heeft geen kleur. met een piek op ovu test op 23 april dan uiterlijk 25 april eisprong, zou je nu 5 dpo zijn en echt niet mogelijk om al positief te testen . De innesteling moet nog plaatsvinden en zonder een succesvolle innesteling kan je geen positieve test hebben.
Mag ik weten waarom jij, ondanks dat je menstruatie achter de rug was toch een paar testen heb gedaan? En je zou ook een digitale doen? Terwijl je je menstruatie al had? Was je menstruatie anders dan anders?!
Ja me menstruatie was anders ten eerste had ie een paar dagen langer op zich laten wachten ik was denk ik 3 dagen overtijd en toen kwam het langzaam opzetten en heb ik uiteindelijk maar 3 dagen gebloed minimaal, terwijl ik normaal altijd regelmatig ben en altijd best heftig bloed voor 5 dagen! dus toen kwamen deze testen binnen nadat me menstruatie achter de rug was en toen dacht ik ach wat kan het kwaad even een testje doen! Was ook niet super bekent nog met die testen dus was ja gewoon benieuwd ook ja iknow stom. maarja uiteindelijk maar erbij gelaten , merkte ook dat ik me piek moeilijk kon vinden deze maand, hier heb ik normaal echt nooit last van dus geen idee waarom me cyclus opeens zo onreglmatig is. Merk dat ik er wel onzeker van wordt ben het ook helemaal niet gewend zo onregelmatig en het moeten zoeken. Ik had inderdaad een digitale gedaan en die was negatief was een beetje teleurgesteld dus had jullie niet meer geupdated ik hoop dat je het nog volgt hahaha
Ik kan wel begrijpen dat je een beetje in de war raakt als je cyclus ineens wisselt maar het is wel normaal dat het gebeurt!! Het kan door verschillende factoren komen! voor nu heb je, ondanks veel zoeken, toch je piek gevonden en voor zwangerschapstesten is het nu echt nog vroeg. Ik zou echt , op z’n minst tot het weekend wachten om weer te testen. Vandaag 5 dpo dan ben je zondag 10 dpo. Veel succes met wachten!! Ik duim voor een mooie resultaat!
Thanks!! Ja ik ga nu sowieso even wachten hahaha schiet er toch niks mee op maak mezelf er alleen maar nog ongeduldiger mee hihi♥️
Ik snap er nog steeds niks van want 7 april zat je een paar dagen voor nod. Oo 10 april was je nod en op 14 april was je volgens eigen zeggen overtijd. En nu zeg je dat je 2 weken geleden net na je menstruatie zat?? Naja, wellicht ligt het aan mij dat ik hem ff niet meer snap. Mocht je piek nu idd op 23 april zijn geweest zit je nu pas op 5 dpo. Onmogelijk om al positief te testen. De opgedroogde test is absoluut niet super duidelijk positief maar een lichte maar duidelijke indroger. Gezien je historie met deze testen zou ik zeker nog een dag of 4-5 wachten met opnieuw testen. Succes!
Ik snap het ook niet helemaal ! Had net weer haar oude topic gelezen en 9 april in de avond had ze wat spotting en 10 april was haar NOD en ze kwam 14 april weer terug met dat ze 3/4 dagen had gebloed. Dus ze heeft gewoon toen haar menstruatie gehad. Ik snap ook niet zo goed waarom maar zij zegt dat haar menstruatie dus anders was dan anders . Maar ja , imo is een menstruatie van 4 dagen redelijk normaal.
Ja ik snap er zelf ook niet meer zoveel van ik weet wel dat ik nu ergens huppelpup dpo moet zijn Laatse tijd is mn cyclus heel onregelmatig dus beetje lastig Net deze test gedaan idk of ik wat zie
Meid, eerlijk, deze testen zijn echt niet te vertrouwen. Ze geven echt in de meeste gevallen de voorgedrukte waar het streepje moet staan. kijk als je een betere optie wilt, kan je deze halen van de Pre Mom merk zelf. Ik zal even foto toevoegen. Deze , waren de laatste testen die ik gebruikt heb en toen het niks was bleven ze echt spier wit, zonder voorgedrukte schaduw of iets dergelijks. en nog even over jouw laatste test, als wat je een paar dagen geleden zag van HcG zou zijn zou die nu echt duidelijker moeten zijn, gezien we een dag of twee verder zijn. dus mijn advies is echt stoppen met testen met de easy@home merk want daar kan je echt geen pijl op trekken.
Heb even meegelezen en baal wel. Had echt geen idee dat ze zo slecht waren. Heb in DPO topic foto’s toegevoegd maar ben zoooooo sceptisch. Ga morgen zeer vroege clearblue test verrichten. Zijn die van easy@home wel goed voor LH? Of is dat ook zeer droevig?
Met de ovulatie testen had ik geen slechte ervaring. even een vraag over de clearblue test die jij morgen wilt gaan doen. Is dit een streepjes test van de clearblue of de Early digital?
Ik heb ze vandaag met ‘spoed’ via bol laten bezorgen beide vandaag (zie dat de streepjes helaas morgen komt ipv vandaag). Ik kan dus zowel digitale als die streepjes gebruiken, welke raad jij aan?
Ik raad de digitale aan!! Streepjes van testen met blauwe inkt zijn ook niet zo betrouwbaar, die geven soms een pennen streepje terwijl het gewoon negatief is. Maar gezien jouw andere test denk ik dat je die ook wel kan doen en erop kan vertrouwen. Ik duim hard mee!!
Ah ik baal dat ik dat nu pas lees van die premom testen!! Heb net 2 dagen terug weer deze besteld want de ovulatie testen vind ik persoonlijk dan wel weer fijn! Maar goed weet ik dat voor me volgende bestelling dankjewel vandaag toch weer deze test hij is wel donkerder dan die van gister volgens mn premom app ben ik 8dpo en volgens flo 9dpo Nou het zal allemaal wel Zou het ondertussen ookwel fijn vinden om ongesteld te worden dan kan ik er teminste weer een touw aan vast knopen
Ik zeg je eerlijk ik zie echt niet wat jij bedoelt met donkerder geworden. Het ziet er imo echt hetzelfde uit als de afgelopen dagen, met de ‘duidelijkste’ de voorgedrukte schaduw van afgelopen dinsdag. Kijk, ik heb ook bij m’n zwangerschappen gehad dat ik op 8dpo een hele lichte streep had waar je echt voor moest turen (en soms dan nog niet echt als positief zou beschouwen) met de volgende dag 9dpo een super duidelijke lichte streep. Dus het kan in principe wel, maar dat laten jouw testen tot nu toe echt niet zien. Ik zal even mijn testen van deze zwangerschap even in m’n galerij zoeken en ik zal ze plaatsten zodat je even mee kan kijken. En deze zijn dus van de Pre Mom merk zelf. En echt toen het niks was bleven deze testen echt super wit, dat ik gewoon een beetje verdrietig werd zo wit zag het eruit. Maar het is beter zo dan dat je de illusie krijgt dat daar iets positiefs staat terwijl dat niet zo is.