Ik kwam deze tegen Iemand ervaring mee We hebben mutsy transit met rem in midden Jippie's Pick-Up Meerijdplankje Of andere tips
Waarom ga je niet gewoon voor een plankje waar ze alleen op kan staan. Dat zal toch wel moeten lukken met haar leeftijd? Ik heb er ook een voor achter de bugaboo, dochter doet het daar goed op.
Echt onzin. Veel duurder en een groot en lomp ding. Gewoon een plankje. Dat kan je ze prima aanleren.
Ik vind 2,5 wel jong om lang te staan.... Hier de oudste 22 mnd toen de jongste kwam dus toen een jaar de duowagen gebruikt en daarna een meerijdplankje. Ik zou idd voor eentje gaan waar ook op gezeten kan worden.
Het kindje van ts is dan al ruim 3, zitten hoeft dan toch niet meer. Wij hadden een buggyboard om op de staan maar dochter kon er ook prima op zitten, is alleen een beetje laag dan
Mooi om te zien dat jullie bepalen of zoontje mag zitten op zijn leeftijd Ik wil hem graag opties bieden Wij maken lange wandelingen en dan wil hem niet verplichten te moeten staan Thnx voor de tips ladies
Wij hebben een plankje gekregen voor achter de mutsy waar mijn zoontje op kan staan. we hebben het 1 x gebruikt. meneer wil niet meer. hij gaat nu onderin de kinderwagen zitten. niet heel ideaal maar beter dan een krijsend kind midden in de stad